Zobrazit vše
Novinka
100% záruka konání kurzu v daném termínu
Garantovaný

IT Service Management (Správa IT služeb)

Získejte praktické znalosti a dovednosti v procesech ITSM (IT Service Management), jako je správa service desku, správa incidentů, správa problémů, správa změn, správa verzí, správa konfigurace, správa úrovně služeb a správa aktiv IT. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 dny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU23010007
Řízení v IT
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
G
Garantovaný
17. - 18. 10. 2024
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010007-0009
Cena bez DPH
14 000 Kč
N
Novinka
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010007-0001
Cena bez DPH
14 000 Kč
N
Novinka
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU23010007-0005
Cena bez DPH
14 000 Kč

Popis kurzu

Kurz vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb. Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.

Školení představí klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci. Při kurzu jsou použity inovativní školící metody jako případové studie, gamifikace, vizualizace, videoprojekci.

Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.

 

Požadované znalosti

Kurz je určen pro všechny se zájmem o fungování IT.

Komu je kurz určen

Kurz je určen pro veřejný sektor i soukromou sféru.
  • Projektoví manageři
  • Projektoví inženýři
  • ITSM profesionálové
  • IT Support
  • IT manageři
  • CIO, CEO, CFO  (C level Management)
  • Architekti, konzultanti vývojáři

Obsah kurzu

  • Základní koncepty IT Service Managementu
  • Hodnoty a principy IT Service Managementu
  • 5P IT Service Managementu 
  • Procesní management 
  • Strategie 
    • Portfolio
    • Vývoj
    • Nasazení
    • Provoz
  • Architektura
  • Řízení změn a projektů
  • Kontinuální zlepšování  - Kaizen
  • Agilita 
  • DevOps
  • Kanban
  • SCRUM
  • LEAN
  • MVP - Minimum Viable Product

Certifikace

Součástí kurzu je certifikát o absolvování školení.
 

Materiály

Školící materiály jsou v českém jazyce

Cíle

Studenti pochopí principy, koncepty a osvědčené postupy ITSM. Kurz pokrývá různé rámce ITSM, jako jsou ITIL, Kaizen, Agile, DevOps aj. a jejich aplikaci v reálných scénářích.
  • Poznáte koncept poskytování IT služeb.
  • Naučíte se používat jednotnou terminologii.
  • Porozumíte různým přístupům.
  • Poznáte vybrané praktiky a jejich způsob použití.

Lektoři

Mgr. Jiří Pilný
Mgr. Jiří Pilný

Agilní nadšenec, lektor ITIL4, DevOps, PRINCE2, IPMA, SCRUM.

Bohaté zkušenosti ve své praxi získával na manažerských pozicích ve veřejné správě i soukromém sektoru. V posledních letech se věnoval hlavně projektům ve společnosti Microsoft a několik let řídil projekty ve Statutárním městě Liberec.

Výhodou Jirkových školení je, že dokáže zábavnou formou předat teorii, připravit případové studie zákazníkovi na míru, využivat vizualizacegamifikace a humoru

15 let praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů či jako Game Leader pro byznys simulace.
Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří Úřad online, Parking Liberec, MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací, PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2).

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 27. 6. 2024
Rozdíl mezi Six Sigma a Lean Six Sigma

Obě metodiky se zaměřují na zlepšování procesů a zvyšování efektivity. Mají ale různé přístupy a cíle. Pojďme se podívat na hlavní rozdíly mezi těmito dvěma metodikami.

Náhledový obrázek novinky
DevOps 20. 6. 2024
ITIL 4 a PRINCE2 7 za výhodnější cenu formou eLearningu

Na certifikaci ITIL 4 a PRINCE2 7 Foundation se můžete kromě tradiční formy studia připravit také prostřednictvím samostudia. Jednou z výhod je microlearning, kdy je studium rozděleno do krátkých lekcí, ke kterým se můžete vracet dle své potřeby.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 14. 4. 2024
Metoda Six Sigma a její výhody

Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 27. 6. 2024
Rozdíl mezi Six Sigma a Lean Six Sigma

Obě metodiky se zaměřují na zlepšování procesů a zvyšování efektivity. Mají ale různé přístupy a cíle. Pojďme se podívat na hlavní rozdíly mezi těmito dvěma metodikami.

Náhledový obrázek novinky
DevOps 20. 6. 2024
ITIL 4 a PRINCE2 7 za výhodnější cenu formou eLearningu

Na certifikaci ITIL 4 a PRINCE2 7 Foundation se můžete kromě tradiční formy studia připravit také prostřednictvím samostudia. Jednou z výhod je microlearning, kdy je studium rozděleno do krátkých lekcí, ke kterým se můžete vracet dle své potřeby.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 14. 4. 2024
Metoda Six Sigma a její výhody

Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.

Proč s námi