Máte pocit, že se ve vaší firmě často mluví o správné a efektivní komunikaci, ale realita je obvykle jiná? Že sice komunikujete, posíláte maily, ale lidé jim nerozumí nebo je zkrátka ignorují? Na tomto kurzu si ukážeme, že interní komunikace není jen o posílání e-mailů, ale o tom, jakým způsobem propojujete lidi, emoce a firemní cíle a hodnoty. Během intenzivního tréninku si vše vyzkoušíte na reálných příkladech a cvičeních, obdržíte zpětnou vazbu a odnesete si konkrétní doporučení, která můžete ihned realizovat ve své společnosti. Zároveň zjistíte, že dobře nastavená komunikace je mnohem víc než jen provozní nutnost – je to nástroj, který určuje náladu ve firmě, posiluje důvěru a pomáhá dosahovat kýžených výsledků.
Úvod do interní komunikace
Jazyk, tón a storytelling v interní komunikaci
Komunikační kanály a formáty
Strategie interní komunikace
Emoce a krizová komunikace
Tvorba interního komunikačního plánu
Jak jste se ke vzdělávání dostala?
Byla to přirozená cesta, na kterou mě přivedlo již mé studium vysoké školy (Personální Management na ČVUT) a následný start kariéry v HR. Vzdělávání pro mě bylo denním chlebem, neboť jsem se často setkávala s leadery, kteří ve své vedoucí roli začínali a potřebovali v začátku pomoci nebo se specialisty, kteří potřebovali posílit některou ze soft kompetencí. Postupem času se moje role začala více měnit z klasické HR do mentorské a lektorské a začala jsem tvořit lekce pro studenty různých akademií, ale i pro vlastní klienty.
Kde jste načerpala nejvíce zkušeností?
V průběhu celé mojí HR, mentorské a lektorské praxe. Primárně jsem pracovala s leadery (obchodní, IT, kreativní, ale i další), HR komunitou a specialisty na kontinuálním rozvoji nejen soft skills, ale i HR kompetencí. Hodně mi daly i kvartální běhy akademií od SUHR, kde jsem intenzivně pracovala se svěřenými studenty.
Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?
Jde mi vždy o individuální přístup, který je maximálně zaměřený na úroveň účastníků a jejich pracovní prostředí. Vždy vycházím z reálných zkušeností a snažím se dávat maximum tipů z praxe. Než sáhodlouhé nudné školení volím interaktivní přístup, hry a různé nácviky. Snažím se, aby účastníci během mých lekcí zažili "aha moment" a díky němu si lekci maximálně zapamatovali a opravdu jim k něčemu byla.
Jakými projekty byste se chtěla pochlubit?
Dlouhodobou spoluprací se SUHR komunitou, kde jsem v roli lektora, mentora a konzultanta. Studenty jejich akademií školím v konkrétních tématech, máme praktické case studies, speedmentoringy a v roli konzultanta se studenty aktivně pracuji v průběhu kvartálních akademiích (každotýdenní cally, zpětné vazby na úkoly, mentoring). Další zajímavé projekty byli v rámci práce pro BiQ group, kde jsem intenzivně pracovala s kolegy napříč celou skupinou, mentorovala je a posouvala dál. Nebo se společností katz83, kde jsme se pravidelně potkávali během roku 2023, než jsem k nim nastoupila jako interní člen.
Jakým tématům rozvoje se věnujete?
Zaměřuji se na vše okolo práce s lidmi a týmem - start nových leaderů, ale také rozvoj soft skills u těch aktuálních a veškeré ostatní pracovní situace, ve kterých se člověk může v práci ocitnout. Od komunikace, řešení konfliktů, poskytování a přijímání zpětné vazby, po delegování, rozvoj a motivaci. Věnuji se také mentoringu lidí v HR oblasti či začínajícím leaderům od toho jak správně vést pohovor a na co se ptát, přes správné uchopení rozvoje svého týmu, až po nepříjemné situace u propouštění.
Ušetřete statisíce na vzdělávání zaměstnanců. Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro rok 2026 až 2027. Poradíme Vám, jak na to.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Ušetřete statisíce na vzdělávání zaměstnanců. Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro rok 2026 až 2027. Poradíme Vám, jak na to.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.