Zobrazit vše
Novinka

CX akademie s Lukášem Pítrou

Naučte se mapovat zákaznické cesty, zjišťovat potřeby a obavy vašich zákazníků a díky tomu designovat lepší produkty, služby, web nebo komunikaci. CX je zásadní a v budgetu i prioritách managementu rychle rostoucí téma v B2B i B2C, napříč vertikálami. Nestůjte pozadu!
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
16 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU25010029
Business analýza
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
19. 2. - 2. 4. 2026
Jazyk
Místo
Praha 4
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU25010029-0001
Proběhne ve dnech:
19. 2. 2026 09:00 - 13:00
5. 3. 2026 09:00 - 13:00
19. 3. 2026 09:00 - 13:00
2. 4. 2026 09:00 - 13:00
Cena bez DPH
29 000 Kč
N
Novinka
19. 2. - 2. 4. 2026
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU25010029-0002
Proběhne ve dnech:
19. 2. 2026 09:00 - 13:00
5. 3. 2026 09:00 - 13:00
19. 3. 2026 09:00 - 13:00
2. 4. 2026 09:00 - 13:00
Cena bez DPH
27 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU25010029-0003
Cena bez DPH
27 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU25010029-0004
Cena bez DPH
29 000 Kč

Popis kurzu

Kurz vás ve 4 půldenních blocích provede kritickou teorií, praktickými metodami, cvičeními až k sestavení akčního plánu pro měření a zlepšování zkušenosti vašich zákazníků.

Naučíte se auditovat kvalitu a rozsah reálného pochopení vašich zákazníků, získávat užitečnou zpětnou vazbu, zadat a/nebo sami provádět základní výzkumné metody, provázat kvalitativní insighty z daty a to vše využít pro návrh konkrétních měřitelných zlepšení.

Po každém bloku si zpracujete cvičení pro váš byznys, ve kterému získáte od lektora zpětnou vazbu a budete jej moci obratem využít v praxi.

Na zpracování máte 14 dní, abyste měli mezi jednotlivými dostatek času převést teorii do praxe vlastního bussinessu.
Jednotlivé bloky budou probíhat ob týden vždy ve čtvrtek dopoledne 9-13h.

Komu je kurz určen

Majitelům a manažerům (typicky marketingu, produktu nebo péče o klienty) firem, které se potřebují lépe rozhodovat o budoucím rozvoji a prioritách. Tak, aby firemní rozhodnutí zákazníci více a častěji oceňovali penězi.

Obsah kurzu

Blok 1: Úvod do principů CX
Proč byste se ve firmě měli CX zabývat, co vám to přinese a jak to v jádru funguje.

- principy
- dopady CX na byznys
- stav CX v ČR
- CX framework
➡ inventura stavu poznání zákazníka do příště (úkol do dalšího bloku)

Blok 2: Mapování zákaznické cesty
Jak využit existující zpětnou vazbu a data o chování zákazníků
- sběr a vyhodnocení zpětné vazby
- data (digitální, zákaznická, tržní)
- využití AI modelů
➡ prototyp mapy zákaznické cesty - interaktivní workshop nad fiktivním projektem 


Blok 3: Zákaznický výzkum
Jak se zákazníkům dostat "pod kůži" a zjistit proč se chovají tak, jak se chovají
- dotazníky
- callbacky
- hloubkové rozhovory
- testování
- mystery shopping
- komerční panely
➡ konkrétní zadání na menší výzkum do dalšího bloku pro ozkoušení si principů


Blok 4: Design a vyhodnocení změn
Jak data a výzkum využít do praxe. S měřitelným výsledkem

- design změn
- dlouhodobá práce s mapou zákaznické cesty
- prioritizace
- vyhodnocování
- řízení CX v day2day praxi

Materiály

  • šablony, vzory
  • best-practices pro různé metody.
  • stručné sumáře s příklady do/don´t.

Lektoři

Lukáš Pítra
Lukáš Pítra

Lukáš je expert na zákaznickou zkušenost (CX), specializuje se na lead-gen projekty, D2C e-commerce a SaaSy. Zkušenosti s CX (a dříve marketingem) sbíral v roli specialisty, interim manažera i konzultanta 17 let napříč 210+ českými i nadnárodními projekty.

Školí a mentoruje CX na míru ve firmách, na oborových konferencích, pro Pumpedu, Digisemestr nebo DoToho!

Učí firmy naslouchat svým zákazníkům, chápat jejich problémy a potřeby a díky tomu nabízet trhu lepší produkty a služby nebo efektivněji komunikovat na dobře fungujících offline i online touchpointech.

Jeho klíčové kompetence, které předává na naší CX akademii dál, jsou mimo jiné kvalitativní a kvantitativní výzkum, efektivní získávání zpětné vazby, řízení CX napříč týmy, design řešení nebo stakeholder management.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi