Chcete rozumět tomu, jak zákazník přemýšlí? Vědět proč k vám chodí, jak ho zaujmout a jak prodat? Chcete se naučit správně ptát a rozumět vlastní značce?
Každých 14 dní ve čtvrtek od 9h se otevřou brány do světa mysli a chování vašich zákazníků, čekají na vás 4 dopolední bloky, kdy první týden dostanete teoretický základ a další týden budete mít na to zpracovat a odevzdat výsledky zadaného úkolu.
Kdo zvládne projít celým kurzem, dostane nakonec certifikát, který využije pro zlepšení svého CV. Ale hlavně, bude rozumět svým zákazníkům a lépe prodávat.
Kurz ve 4 blocích:
1. Seznámíte se s klíčovými koncepty a teoriemi zaměřenými na zlepšení zákaznické zkušenosti.
2. Naučíte se auditovat kvalitu a rozsah pochopení vašich zákazníků a získávat užitečnou zpětnou vazbu.
3. Zadáte a/nebo sami provedete základní výzkumné metody a provážete kvalitativní insighty s daty.
4. Vytvoříte konkrétní měřitelná zlepšení, která lze okamžitě aplikovat ve vašem byznysu.
A kdo by vás na kurz mohl pozvat lépe, než sám lektor?