Zobrazit vše

Ochutnávka: Time management a emoční inteligence

Máte pocit, že vám nebo vašim lidem občas přerůstá čas či emoce přes hlavu? Přihlaste se na ochutnávku, na které vám představíme konkrétní techniky pro plánování, rozvržení času, cvičení na uvědomění emocí a mnohem více.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU25010014
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tento kurz aktuálně nemáme v nabídce.

Pokud o něj máte zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Dvouhodinová ochutnávka je ideální příležitostí, jak si bez závazků vyzkoušet přístup naše zkušené lektory. Na tomto krátkém, ale nabitém setkání se zaměříme na dvě oblasti moderního pracovního života – time management a emoční inteligenci.

Komu je kurz určen

Pro personalistky, HR profesionály, majitelky a majitele firem, kteří hledají efektivní nástroje pro sebe i své týmy.

Obsah kurzu

8:30 – 9:00 Snídaně

9:00 – 10:00 Time & Stress Management
  • Jak pracujeme s časem? – Zhodnocení časových návyků, identifikace časových ztrát a pochopení, kdy jsme nejvýkonnější
  • Umění říct NE a plánovat chytře – Techniky rozvržení času, tvorba harmonogramů, komunikační dovednosti
  • Stres pod kontrolou – Prevence časového stresu a techniky pro zvládání tlaku
10:00 – 10:30 Emoční inteligence
  • Co je emoční inteligence a proč na ní záleží – Úvod do tématu, přehled klíčových složek (sebepoznání, seberegulace, empatie, motivace) a jejich vliv na práci i osobní život
  • Emoce v praxi – Cvičení na sebeuvědomění, techniky pro zvládání emocí 
10:30 – 11:00 Prostor na dotazy a sdílení zkušeností 

Cíle

  • Odnesete si jasný přehled, jak pracovat s časem i emocemi efektivněji.
  • Získáte praktické tipy a techniky, které můžete ihned aplikovat.
  • Poznáte lektory osobně.

Lektoři

Kristina Tůmová
Kristina Tůmová

Vede prožitkové workshopy a individuální sezení zaměřená na rozvoj lidského vědomí, práci se strukturou ega a uvolňování lidského potenciálu. Koučuje manažery (profesní, výkonový koučink, osobnostní koučink) i soukromé osoby (transformační a životní koučink). Její přístup vychází z Mindful Coaching, Presence-Based Coaching a Somatického koučování.

Stanislav Vojtíšek
Stanislav Vojtíšek

Stanislav je bývalý kapitán dopravního letadla. Dnes je poradcem, lektorem a mentorem pro krizové rozhodování, leadership a optimalizaci postupů. Zkušenosti kapitána dopravního letadla lze využít jako inspiraci pro týmové leadery a manažery. Řízení krizových situací, rozhodování a riziko chyb, nebo kombinace důsledně dodržované rutiny, kreativity a instinktu s využitím automatizace spojují celou řadu oborů.
Na workshopech a seminářích představuje unikátní metody a schémata, které byly vyvíjeny v letectví desítky let. Pracuje také jako mentor – pilot osobního rozvoje a konzultant projektů.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Proč s námi