Zobrazit vše

Kreativní workshop: Já! Značka v týmu!

Odhalování osobních značek jako unikátů v rámci obchodního týmu. Řízený workshop formou koučinku. 
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010242
Obchodní dovednosti
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010242-0002
Cena bez DPH
4 500 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010242-0005
Cena bez DPH
4 500 Kč

Popis kurzu

Získáte jednotlivé praktické  kroky k vybudování osobní značky obchodníka a postupy pro její následný rozvoj. Výstupem je identifikování osobní značky obchodníka, nastavení kompletní strategie a návodné kroky pro využití v reálné praxi při obchodování.

Komu je kurz určen

Všem, kdo chtějí získat praktické kroky k vybudování osobní značky.

Obsah kurzu

  • Definice sebe sama
  • Strategie osobní značky
  • Komunikace osobní značky
  • Komunikace osobní značky vs. společnost, pro kterou pracuji
  • Komunikační kanály
  • Obsah komunikace
  • Efektivní využití osobní značky
  • Jak svou osobní značku dále rozvíjet a pečovat o ni

Materiály

Prezentace lektora v elektronické podobě.

Cíle

  • Identifikování osobní značky obchodníka
  • Nastavení kompletní strategie
  • Získání návodných kroků pro využití v praxi při obchodování

Lektoři

Lenka Benetková
Lenka Benetková

Lenka pracovala více než 20 let v médiích jako obchodní ředitelka. Stavěla řadu obchodních oddělení, nastavovala obchodní filosofie a vedla týmy k úspěšnému prodeji v segmentu B2B. V současnosti je na volné noze a zabývá se poradenstvím a koncipováním obchodních projektů. Specializuje se na krizový management v rámci obchodních oddělení a snaží se neustále objevovat nové možnosti prodeje produktů a služeb nejen v mediální sféře.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Předchozí kurzy

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi