Dvoudenní školení je zaměřeno na odstranění běžných chyb v manažerské praxi, které mohou vést k nedorozuměním, neefektivní komunikaci a neschopnosti dosahovat týmových cílů. Účastníci se naučí, jak lépe nastavit očekávání, zvýšit svou asertivitu, a jak efektivně komunikovat se svými týmy. Praktická cvičení a simulace pomohou účastníkům osvojit si klíčové techniky a nástroje, které jim umožní lépe reagovat na každodenní manažerské výzvy.
Cílem školení je proměnit běžné manažerské chyby v nástroje úspěšného vedení, které účastníkům umožní dosahovat vyšší efektivity, zlepšit týmovou spolupráci a maximalizovat úspěch při dosahování týmových i organizačních cílů.
1. Komunikace a komunikační šumy
Nejčastější chyba: Nejasná komunikace, komunikační šumy a mylné předpoklady.
2. Nastavování očekávání a budování empatie
Nejčastější chyba: Ignorování rozdílných potřeb jednotlivců a nedostatečné porozumění týmovým dynamikám.
3. Asertivita a efektivní prosazování cílů
Nejčastější chyba: Překročení hranice mezi asertivitou a agresivitou, nebo naopak neschopnost prosadit svůj názor.
1. Motivace zaměstnanců a týmová spolupráce
Nejčastější chyba: Podceňování vlivu motivace na výkon a spokojenost týmu, nedostatek jasné komunikace a přístup „každý za sebe“.
2. Prevence vyhoření a zvládání stresu
Nejčastější chyba: Ignorování příznaků stresu a vyhoření u sebe nebo členů týmu.
Od devadesátých let působím jako lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuji na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti. Své kurzy se snažím vést především prakticky, využívám celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o hry, energetická cvičení, případové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů atd. Mám za sebou mnoho let zkušeností s vedením otevřených seminářů pro veřejnost i firemních školení vytvořených klientům přímo na míru.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.