Zobrazit vše
Novinka
Akce

Digitální marketing a používání umělé inteligence s Ondřejem Bačinou

Dvoudenní workhop zaměřený na marketing, internetovou propagaci a využití umělé inteligence. Zjistíte, jaké jsou výhody a výzvy AI. Zaměříme se na praktické tipy a nástroje AI, které můžete využít v marketingu.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 dny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24010020
Marketing
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
A
Akce
N
Novinka
2. - 3. 5. 2024
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24010020-0001
Cena bez DPH
16 000 Kč

Vyjádření účastníků

Vladimír B.
ČD - Telematika
"Srozumitelný výklad a ukázky. Příjemný, erudovaný lektor Ondřej Bačina. Znalý v oblasti AI."
Martina P.
ČD - Telematika
"Lektor Ondřej Bačina je super, odborník s velkými znalostmi a praxí. Dobrá prezentace, příjemný přednes. Příjemná atmosféra, legrace. Hodně poutavé a zajímavé. Kurz splnil mé očekávání. Děkuji"

Popis kurzu

Seznámíte se s principy rozhodování a chování zákazníků a firem, s fungováním internetové propagace, jejím nastavení, sledováním a vyhodnocením.

Umělá inteligence je velkým tématem dneška a největší využití je aktuálně právě v marketingu. Vysvětlíme si základy fungování umělé inteligence, jaké druhy existují, kde a jak se využívají. Pochopíte výhody i výzvy současných schopností umělé inteligence. Tyto znalosti pak budete umět správně využít v práci.

 

Komu je kurz určen

  • Workshop je primárně určen pro účastníky nedotčené marketingem, ale s ochotou a zájmem do toho oboru proniknout.
  • Dále pak pro zkušené marketéry ochotné se neustále vzdělávat a učit nové věci.
  • Vhodný také pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketing.
Vhodné je mít s sebou vlastní notebook/tablet. 

Obsah kurzu

1. den - Marketing, digitální marketing
Principy rozhodování a chování zákazníků a firem:
  • Základní koncepty rozhodování
  • Faktory ovlivňující rozhodování zákazníků a firem
  • Analýza modelů rozhodování (nákupní procesu zákazníka, strategické rozhodování ve firmě)
Internetová propagace:
  • Principy internetové propagace a digitálního marketingu
  • Formy (reklama na sociálních sítích, PPC reklamy, obsahový marketingu atd.)
  • Praktické ukázky a příklady úspěšných internetových kampaní
Nastavení, sledování a vyhodnocování:
  • Jak nastavit proces (výběr cílového trhu, segmentace publika, tvorba obsahu a kampaní)
  • Jak vyhodnotit účinnost a interpretovat výsledky pro optimalizaci budoucích marketingových strategií
2. den - Umělá inteligence 
Úvod do AI a její role v dnešním světě:
  • Co je umělé inteligence (AI) a vysvětlení jejího významu v současném prostředí
  • Historie a vývoj umělé inteligence, klíčové milníky
  • Diskuse o aktuálních trendech využívání umělé inteligence v různých odvětvích, včetně marketingu
Přehled typů umělé inteligence a jejich aplikací:
  • Základní kategorie - strojové učení, hluboké učení, přirozený jazyk zpracování atd.
  • Příklady aplikací umělé inteligence v marketingu a digitálním prostředí, včetně personalizovaného doporučování, automatizace obsahu, prediktivní analýzy atd.
Výhody a výzvy současných schopností umělé inteligence
  • Výhody - zlepšení cílení, zvýšení efektivity kampaní a zlepšení uživatelské zkušenosti
  • Výzvy - datová bezpečnost, etické otázky a nedostatek odborníků na umělou inteligenci
Praktické ukázky využití AI v pracovním prostředí:
  • Integrace AI do marketingových strategií a kampaní
  • Nástroje pro optimalizaci marketingových procesů
  • Doporučení pro další rozvoj




 

Certifikace

Kurz zahrnuje certifikační zkoušku. Po jejím úspěšném absolvování získáte certifikát potvrzující vaše kompetence.
Zkouška probíhá v českém jazyce a skládá se z 20 testovacích otázek.
Pro úspěšné absolování je třeba dosáhnout minimálně 80 % správných odpovědí.

Materiály

Součástí kurzu jsou školící materiály.

Cíle

Cílem je zvládnutí základních marketingových pojmů a osvojení marketingového myšlení. Pochopíte zákaznické vztahy a získáte základ pro hlubší studium marketingu. Osvojíte si práci se základními marketingovými postupy a budete umět analyzovat výstupy z marketingových kampaní.

Lektoři

Ing. Ondřej Bačina
Ing. Ondřej Bačina

Ondřej Bačina je významným expertem a vizionářem v informačních a jiných technologiích, současně působí jako konzultant a školitel. Ondřej je nositelem certifikátu #JoeDX pro výuku metody Agile@Tesla #MOBAI, o které přednáší. Učí firmy, jak získat mrštnost společnosti Tesla díky agilnímu managementu. Jako tvůrce youtube kanálu BACINA.TV přináší inovace v elektromobilech a technologiích, např. AI nebo fotovoltaika. Vzděláním je inženýr v oboru Finance a Marketing. Profesně působil například v nadnárodní korporaci Dell EMC, kde zastával pozici regionálního marketingového managera pro CEE. V současnosti přednáší na VŠ Ambis.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Vyjádření účastníků

Vladimír B.
ČD - Telematika
"Srozumitelný výklad a ukázky. Příjemný, erudovaný lektor Ondřej Bačina. Znalý v oblasti AI."
Martina P.
ČD - Telematika
"Lektor Ondřej Bačina je super, odborník s velkými znalostmi a praxí. Dobrá prezentace, příjemný přednes. Příjemná atmosféra, legrace. Hodně poutavé a zajímavé. Kurz splnil mé očekávání. Děkuji"

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi