Popis kurzu
Seznámíte se s principy rozhodování a chování zákazníků a firem, s fungováním internetové propagace, jejím nastavení, sledováním a vyhodnocením.
Umělá inteligence je velkým tématem dneška a největší využití je aktuálně právě v marketingu. Vysvětlíme si základy fungování umělé inteligence, jaké druhy existují, kde a jak se využívají. Pochopíte výhody i výzvy současných schopností umělé inteligence. Tyto znalosti pak budete umět správně využít v práci.
Komu je kurz určen
- Workshop je primárně určen pro účastníky nedotčené marketingem, ale s ochotou a zájmem do toho oboru proniknout.
- Dále pak pro zkušené marketéry ochotné se neustále vzdělávat a učit nové věci.
- Vhodný také pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketing.
Vhodné je mít s sebou vlastní notebook/tablet.
Obsah kurzu
1. den - Marketing, digitální marketing
Principy rozhodování a chování zákazníků a firem:
- Základní koncepty rozhodování
- Faktory ovlivňující rozhodování zákazníků a firem
- Analýza modelů rozhodování (nákupní procesu zákazníka, strategické rozhodování ve firmě)
Internetová propagace:
- Principy internetové propagace a digitálního marketingu
- Formy (reklama na sociálních sítích, PPC reklamy, obsahový marketingu atd.)
- Praktické ukázky a příklady úspěšných internetových kampaní
Nastavení, sledování a vyhodnocování:
- Jak nastavit proces (výběr cílového trhu, segmentace publika, tvorba obsahu a kampaní)
- Jak vyhodnotit účinnost a interpretovat výsledky pro optimalizaci budoucích marketingových strategií
2. den - Umělá inteligence
Úvod do AI a její role v dnešním světě:
- Co je umělé inteligence (AI) a vysvětlení jejího významu v současném prostředí
- Historie a vývoj umělé inteligence, klíčové milníky
- Diskuse o aktuálních trendech využívání umělé inteligence v různých odvětvích, včetně marketingu
Přehled typů umělé inteligence a jejich aplikací:
- Základní kategorie - strojové učení, hluboké učení, přirozený jazyk zpracování atd.
- Příklady aplikací umělé inteligence v marketingu a digitálním prostředí, včetně personalizovaného doporučování, automatizace obsahu, prediktivní analýzy atd.
Výhody a výzvy současných schopností umělé inteligence
- Výhody - zlepšení cílení, zvýšení efektivity kampaní a zlepšení uživatelské zkušenosti
- Výzvy - datová bezpečnost, etické otázky a nedostatek odborníků na umělou inteligenci
Praktické ukázky využití AI v pracovním prostředí:
- Integrace AI do marketingových strategií a kampaní
- Nástroje pro optimalizaci marketingových procesů
- Doporučení pro další rozvoj
Certifikace
Kurz zahrnuje certifikační zkoušku. Po jejím úspěšném absolvování získáte certifikát potvrzující vaše kompetence.
Zkouška probíhá v českém jazyce a skládá se z 20 testovacích otázek.
Pro úspěšné absolování je třeba dosáhnout minimálně 80 % správných odpovědí.
Materiály
Součástí kurzu jsou školící materiály.
Cíle
Cílem je zvládnutí základních marketingových pojmů a osvojení marketingového myšlení. Pochopíte zákaznické vztahy a získáte základ pro hlubší studium marketingu. Osvojíte si práci se základními marketingovými postupy a budete umět analyzovat výstupy z marketingových kampaní.