Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.
Úvod:
První dojem:
Empatie a aktivní naslouchání:
Užitek jako motivace:
Budování vztahů se zákazníky:
Příprava na schůzku / hovor:
Nejčastější chyby v komunikaci:
Závěr:
Jak jste se ke vzdělávání dostala?
Během svého působení v bankovním sektoru kdy jsem jako manažer rozvíjela tým bankéřů, následně se podílela na tréninku prodejních dovedností a hard skills školení ve spolupráci s tréninkovým týmem. Jako zástupce regionálního manažera jsem pracovala s manažery týmů, poskytovala jim zpětnou vazbu na jejich individuální review s bankéři, pomáhala zvýšit efektivitu práce týmu což zahrnovalo jak práci s klientem, přípravy na schůzky s klienty, následný doprodej a udržení vztahu s klientem.
Kde jste načerpala nejvíce zkušeností?
Během posledních 5 let jsem vedla kurzy zaměřené na dovednosti spojené s interními produkty banky, prodejními dovednostmi, komunikací se zákazníkem.
Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?
Z pohledu účastníka tréninky a školení vnímám jako nástroj k osobnímu rozvoji v dané oblasti, jako příležitost se posunout dál a možnost na sobě pracovat. Z pohledu lektora jako úžasnou příležitost sdílet nabyté zkušenosti a dovednosti jak mezi účastníky, tak přímo od lektora směrem dál.
Jakými projekty byste se chtěla pochlubit?
Vytvoření ročního vzdělávacího programu „Moneta Akademie“ kde jsem měla na starosti rozvoj talentů banky. Program měl celkem 6 skupin - 1 hlavní skupina vedoucích poboček a dále 5 skupin talentů z řad bankéřů. Všem skupinám jsem zařizovala a vytvářela školení které měli jako součást rozvoje, nebo jako potřebné tréninky na přípravu manažerské pozice.
Jakým tématům rozvoje se věnujete?
Prodejní dovednosti, spojené s udržením vztahu s klientem, péče o zákazníky, leadership, manažerské dovednosti.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.