Zobrazit vše

Budování důvěry se zákazníky: strategická a prozákaznická komunikace - Zákaznická magie – Umění budování vztahů

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
Kód kurzu
PU24020070
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Trénink "Budování důvěry se zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.

Komu je kurz určen

  • Manažeři prodeje a obchodní ředitelé, kteří vedou týmy obchodních zástupců a jsou zodpovědní za výsledky prodeje.
  • Obchodní zástupci a prodejci, kteří jsou přímo zapojeni do vyjednávání a uzavírání obchodů se zákazníky.
  • Obchodní asistenti a administrativní pracovníci, kteří podporují obchodní týmy a mají pravidelný kontakt se zákazníky.
  • Zaměstnanci call center a zákaznické podpory, kteří se zabývají přímou komunikací se zákazníky a řešením jejich potřeb.
  • Každý, kdo přichází do styku se zákazníky a chce zlepšit své komunikační dovednosti a porozumění potřebám zákazníků.

Obsah kurzu

Úvod:

  • Představení účastníků a seznámení s cíli kurzu
  • Vyhodnocení současné úrovně komunikačních dovedností účastníků

První dojem:

  • Důležitost prvního dojmu a jeho vliv na budování vztahů se zákazníky
  • Praktické cvičení zaměřené na zlepšení prvního dojmu

Empatie a aktivní naslouchání:

  • Význam empatie v komunikaci se zákazníky
  • Techniky aktivního naslouchání a jejich aplikace v praxi

Užitek jako motivace:

  • Identifikace potřeb a očekávání zákazníků
  • Strategie pro zdůraznění užitku produktu nebo služby

Budování vztahů se zákazníky:

  • Vcítění do potřeb zákazníka a předvídání jeho požadavků
  • Typologie zákazníků a vhodné přístupy k nim

Příprava na schůzku / hovor: 

  • Získávání základních informací o klientovi
  • Stanovení cílů a strategií pro úspěšnou komunikaci

Nejčastější chyby v komunikaci:

  • Reflexe vlastních zkušeností a příkladů neúspěšné komunikace 
  • Identifikace a prevence častých chyb v komunikaci se zákazníky

Závěr:

  • Shrnutí klíčových poznatků a závěrečná zpětná vazba od účastníků
  • Plán kroků pro další zlepšení komunikačních dovedností

Cíle

  • Porozumění důležitosti prvního dojmu a techniky, jak na něj pozitivně působit.
  • Získání dovedností aktivního naslouchání a vcítění se do potřeb zákazníků.
  • Identifikace a prevence nejčastějších chyb v komunikaci vedoucích k nedůvěře ze strany zákazníka.
  • Stanovení jasných cílů a strategií pro úspěšnou komunikaci a vyjednávání se zákazníky.
  • Získání praktických dovedností pro budování dlouhodobých vztahů a zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 11. 2025
Dotační výzva 083 - na podnikové vzdělávání

Ušetřete statisíce na vzdělávání zaměstnanců. Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro rok 2026 až 2027. Poradíme Vám, jak na to.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 11. 2025
Dotační výzva 083 - na podnikové vzdělávání

Ušetřete statisíce na vzdělávání zaměstnanců. Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro rok 2026 až 2027. Poradíme Vám, jak na to.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Proč s námi