Zobrazit vše
Novinka

Základy interní komunikace - Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020353
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
18. - 19. 9. 2025
Jazyk
Místo
Praha 8
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020353-0029
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
27. - 28. 11. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020353-0031
Cena bez DPH
9 990 Kč

Popis kurzu

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Komu je kurz určen

  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací


 

Obsah kurzu

Co je interní komunikace

  • Proč se touto oblastí zabývat
  • Základní složky interní komunikace
  • Role managementu v interní komunikaci
  • Interní komunikace v organizační struktuře firmy
Strategie interní komunikace
  • Správné nastavení
  • Cílové skupiny a jak na ně působit
  • „Tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
  • Měření efektivity interní komunikace
Nástroje interní komunikace
  • Optimální nastavení komunikačního mixu
  • Tradiční vs. elektronické nástroje
  • Periodické vs. neperiodické nástroje
  • Interní kampaně

Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace

  • Výhody a nevýhody tištěného média
  • Efektivita magazínu
  • Noviny vs. magazín
  • Vydávání časopisu krok za krokem
  • Jak na interní časopis elektronicky
Elektronická média interní komunikace
  • Styl psaní pro elektronická média
  • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
  • Jak na efektivní intranet
  • Prvky sociálních médií v interní komunikaci 
Krizová interní komunikace
  • Co je krize v interní komunikaci
  • Základní pravidla komunikace v krizi

Cíle

  • Seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně.
  • Naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení.
  • Zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi.
  • Poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie.
  • Poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů.
  • Nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních.
  • Získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi.

Lektoři

Kristýna Křemenová
Kristýna Křemenová

Po víc jak 10 letech na různých pozicích v rámci interní, externí a marketingové komunikace v neziskovém i komerčním sektoru, v menších firmách i velkých korporacích, jsem v srdci především eventová produkční. Mám za sebou desítky úspěšných eventů pro firemní zaměstnance, klienty či zákazníky a před sebou snad minimálně ještě jednou tolik. Jsem perfekcionista, který věří, že event se stane nezapomenutelným právě díky detailům. Své nadšení pro event management se na svém školení budu snažit předat i vám.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi