Víte, jak zaujmout a udržet pozornost účastníků na vašich školeních? Připravte se na intenzivní dva dny plné praktických tipů, osvědčených technik a interaktivního učení. Na tréninku "Vzdělávání dospělých v praxi: Jak zaujmout rozvojem?" získáte klíčové know-how a dovednosti, které vám pomohou efektivně vést kurzy a zlepšit komunikaci s účastníky. Společně se zaměříme na praktické situace a strategie, které vám umožní dynamicky a poutavě vést školení a nechat v účastnících hlubší otisky.
Naše cíle jsou jasné: poskytnout vám prostor pro růst, rozšířit váš repertoár školících technik a přinést do vašich kurzů novou míru interaktivity a zapojení. Připravte se na dny, které vás nakopnou a vybaví vás nástroji, abyste byli nejen lepšími lektory, ale také inspirativními facilitátory pro vzdělávání dospělých.
Trénink je vhodný jak všechny v oblasti vzdělávání a rozvoje dospělých. A to i pro zkušené, kteří hledají novou inspiraci, tak pro ty, kteří chtějí své první školní odvést s klidným srdcem a skvělým hodnocením.
Úvod do školení, dojem z lektora
Jak zahájit kurz, jaký to má význam a čím vším lektor vytváří první dojem, který je tak důležitý pro získání pozornosti účastníků?
Jak se učí a co potřebují dospělí
Společně probereme, co motivuje dospělé naučit se něco nového.
Dozvíte se, jaká specifika je potřeba zohledňovat při rozvoji a vzdělávání dospělých a jak to aplikovat do běžného kurzu. Seznámíte se s tím, jaké vrstvy osobnosti se dají školícími technikami ovlivnit.
Školící techniky
Dostanete seznam školících technik, které vám můžou být na vašich kurzech
užitečné. Dozvíte se, kdy které vhodně využít a vybrané techniky si vyzkoušíte prakticky.
Prezentační dovednosti
Dozvíte se, co účastníci očekávají a jak vnímají verbální i neverbální
komunikaci lektora. V improvizačním cvičení si vyzkoušíte, jak jsou na tom vaše prezentační dovednosti. Zároveň dostanete rozvojovou zpětnou vazbu od celé skupiny.
Interaktivita, hry a icebreaky
Seznámíte se alespoň se 3 online aplikacemi, které můžou zatraktivnit
vaše kurzy, ať už je vedete v prezenční, nebo online formě. Vyberete si jakoukoliv z nich a připravíte pro skupinu interaktivní vstup.
Křivka pozornosti
Ukážeme si, jak vypadá běžná křivka pozornosti u účastníků a dozvíte se tipy a doporučení, jak s křivkou pracovat.
Typologie VAK a její užitečnost
Díky testu typologie VAK (Vizuální-Audiální-Kinestetický) zjistíte, jak
vnímáte informace právě vy, kde se nachází vaši účastníci a jak tuto typologii prakticky využít při předávání informací nejen na kurzech.
Mikro a makro kurzu
Seznámíte se s pojmem „mikro a makro“, aneb jak efektivně a užitečně
postavit kurz. Vše si vyzkoušíte na vašich konkrétních kurzech, které školíte, případně budete školit.
Lektorské ukázky
Všechno to, co jste se dozvěděli, si vyzkoušíte před skupinou. Projdete si
sebereflexí a dostanete rozvojovou zpětnou vazbu od celé skupiny.
Jsem lektorka a trenérka se specializací na komunikační, prezentační a manažerské dovednosti a ve všech svých workshopech si zakládám na interaktivitě a přenosu zkušeností do praxe.
Mé zkušenosti v oblasti vzdělávání jsem získala jako trenérka a lektorka ve firmách jako je Airbank, Česká pojišťovna či Raiffeisenbank. Zaměřovala jsem na rozvoji interních lektorů, vedla interní kurzy zaměřené na soft skills a rozvoj talentů.
Mým současným zaměřením je analýza, příprava a realizace školení, která se zaměřují na komunikační, prezentační a manažerské dovednosti. Dále se věnuji individuálnímu koučinku a proškolování interních trenérů.
Mé dovednosti zahrnují prezentační, komunikační schopnosti, vedení týmu, sebeřízení a zvládání stresu, stanovování priorit při práci pod tlakem, time management a prodejní dovednosti.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?