Zobrazit vše
Novinka

Vyjednávání v každodenních situacích - Zaměřte se na druhé a vyjednejte víc

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020384
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
11. 9. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020384-0026
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
5. 11. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020384-0028
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Empatie a naslouchání vám dovolí partnera lépe poznat a pochopit, jak ho přesvědčit

Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druha´ strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.

Komu je kurz určen

  • Všem, kdo chtějí vyjednávat a dosahovat úspěchů.

Obsah kurzu

Zákonitosti vyjednávání

  • vliv lidské přirozenosti a emocí na průběh vyjednávání
  • charakteristika empatického vyjednavače
  • důvody, proč se zaměřit na protějšek

 

Jak pracovat s partnerem při vyjednávání

  • způsoby, jak v průběhu vyjednávání krotit nežádoucí emoce
  • účinné aktivní naslouchání
  • formulace a využití cílených otázek pro lepší kontrolu nad vyjednáváním
  • typologie vyjednavačů

 

Příprava na vyjednávání

  • jak se připravit a na co se vlastně můžeme připravit předem
  • jak stanovit cíle a zvýšit šance na dodržení vyjednaných podmínek

Cíle

  • naučíte se, jak zklidnit emoce při vyjednávání nebo jakékoliv jiné komunikaci s druhými
  • procvičíte si techniky, díky nimž se zaměříte na protějšek a připravíte si půdu pro to, abyste vyjednali víc
  • budete se na vyjednávání umět připravit
  • vybavíte se kvalitními základy pro rozvoj svých vyjednávacích dovedností
  • trénink neobsahuje konkrétní vyjednávací techniky a strategie, které se využívají v obchodě při vyjednávání o ceně nebo obchodních podmínkách

Lektoři

Jiří Nejedlý
Jiří Nejedlý

Během dvaceti let praxe na manažerských a obchodních pozicích v českých i mezinárodních firmách bylo mojí pracovní náplní vedení pracovního a obchodního týmu, vyjednávání smluvních podmínek, získávání nových klientů a péče o ty stávající. Po dobu čtrnácti let jsem rozvíjel manažery a obchodní týmy společností Papirius a Office DEPOT. Na pozici Senior Sales Trainer a Training Development Manager jsem byl odpovědný za trénink a individuální koučink firemního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn. Jako trenér se specializuji na trénink pro firemní klientelu v oblastech: budování a vedení obchodního a pracovního týmu, vedení lidí při změnách, argumentace a vyjednávání v manažerské práci, prezentační dovednosti pro manažery, obchodní a společenská etiketa, prodejní dovednosti, obchodní vyjednávání, umění přesvědčit zákazníka, prodej po telefonu, vymáhání pohledávek. V posledních 12 měsících jsem působil ve společnostech: ČEZ, Siemens, Mercedes Benz, Provident Financial, Česká zbrojovka a dalších. Využívám metody aktivního tréninku, které jsou založeny zejména na praktických zkušenostech a vědomostech. Do těchto metod patří hraní rolí, případové studie z praxe, modelové situace nebo aktivizační hry, s nimiž dosáhnu vašeho kontinuálního aktivního zapojení během celého školení. Moje tréninky jsou založeny na intenzivním prožitku a vyvedení z komfortní zóny.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi