Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
Role lídra v týmu
Vývoj týmu a jeho vedení
Techniky týmové spolupráce
„Jsem absolventkou oboru teorie systémů na MMF UK a studovala jsem také trénink managementu na Nottingham Polytechnic ve Velké Británii. Mám více než dvacetiletou praxi v řízení projektů u nás i v zahraničí. Od roku 2003 působím jako nezávislá konzultantka a projektová manažerka, a to jak na straně dodavatelů, tak i zákazníků. Pracovala jsem například pro společnosti ING Service Centre Budapest, ING Management Services, ČEZ Distribuce, Adastra, DHL, zdravotní pojišťovna DOVERA nebo Penzijní fond České pojišťovny a mám zkušenosti i se státním sektorem. Jsem certifikována na britskou metodiku PRINCE2 na úrovni Practitioner a mám i certifikaci PMP a akreditaci Belbin Team Roles.“
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.