Zobrazit vše
Novinka

Umění prosadit vlastní názor - Asertivní jednání s kolegy a nadřízenými

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020370
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
27. - 28. 5. 2025
Jazyk
Místo
Ostrava
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020370-0057
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
3. - 4. 6. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020370-0061
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
16. - 17. 9. 2025
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020370-0068
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
23. - 24. 9. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020370-0073
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
19. - 20. 11. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020370-0078
Cena bez DPH
9 990 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Popis kurzu

Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější
Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.

Komu je kurz určen

  • každému, kdo chce lépe umět prosazovat své názory či požadavky
  • personalistům, kteří komunikují nepopulární změny
  • obchodníkům, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky

Obsah kurzu

Základy asertivního přístupu

  • co je a co není asertivita
  • asertivní desatero – manuál pro každodenní použití
  • kdy a proč se (ne)vyplácí být asertivní
  • empatie a asertivita – bojujte za sebe a nechte druhým prostor
Asertivní techniky pro každý den
  • technika ohrané gramodesky – získejte to, na co máte právo
  • nebojte se odmítnutí – požádejte o pomoc či o laskavost bez obav
  • vyjednávání k oboustranné spokojenosti – dosáhněte win-win řešení
  • umění říci „ne“ – chraňte své hranice bez pocitu viny
  • technika otevřených dveří – poraďte si s neoprávněnou kritikou

Asertivní komunikace v pracovních vztazích

  • obrana proti manipulaci – prokoukněte nečisté hry
  • konfliktní a problémové situace v praxi – řešte je s nadhledem
  • komunikace s různými skupinami lidí – přizpůsobte své jednání
  • zátěžové situace – udržte své emoce pod kontrolou
Asertivita jako cesta k sebejistotě a výkonnosti
  • vliv asertivní komunikace na výkonnost a spokojenost v práci
  • asertivní jednání jako podpora sebejistoty
  • asertivní přístup jako pomoc při zvládání stresu a nadměrné zátěže

Cíle

  • naučíte se vnímat asertivitu nejen jako komunikační styl, ale i jako celkový přístup k životu
  • osvojíte si jednoduché techniky, které posílí vaši sebejistotu a schopnost obhájit vlastní názor
  • posílíte svou schopnost jasně a sebevědomě komunikovat s kolegy, nadřízenými i podřízenými
  • poznáte, jak odmítat bez obav a jak žádat o pomoc beze strachu z odmítnutí
  • asertivní přístup vám umožní zvládat konflikty, nepříjemné rozhovory i pokusy o manipulaci
  • naučíte se účinně prosazovat svůj názor, zvládat stres i velkou pracovní zátěž

Lektoři

Denisa Dohnalová
Denisa Dohnalová

Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu.
Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA.
Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální  koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International  a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP. 
Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let.  To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru„ Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.

Eva Marková
Eva Marková

V oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých pracuji od roku 2005. Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd mi dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování. Učila jsem obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie… Poznala jsem, za jakých podmínek lidé jsou lidé v práci spokojení, a tudíž i výkonní. Od roku 2013 jsem nezávislá lektorka, koučka a mediátorka. Lektorsky se zaměřuji na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů. Mojí specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami. Vystudovala jsem Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi