MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své potřeby
Pro členy managementu je mistr jedním z nich. Předpokládají, že ví, kam firma směřuje, a že pracuje na tom, aby jeho tým podával výsledky v nejvyšší možné kvalitě. Pro členy svého týmu je mistr tváří firmy. Má jejich důvěru, že se o ně postará, vytvoří pro ně kvalitní pracovní prostředí a bude trvale prosazovat jejich požadavky. Ale také očekávají, že jim mistr vysvětlí, proč se všechno děje tak, jak se to děje, kam to směřuje a jaký to má smysl. V kurzu se budeme zabývat každodenní náplní práce mistra – co za mistra nikdo jiný nemůže udělat a jak dlouhodobě ve zdraví zvládat tuto náročnou práci.
Role mistra
Náplň práce mistra - co dělá vedoucí a co nemůže dělat nikdo jiný
Ovlivňování výsledku práce týmu - vědomé a záměrné zacílení na budoucnost
Manažerské řemeslo
Výběr osobních postupů podle individuálních dispozic
Emoční rovnováha, oceňování a předcházení konfliktům
„Po studiích na MFF UK Praha jsem pracoval v centrále České spořitelny, ve které jsem se zajímal o řízení firemních financí. Od roku 1995 jsem působil ve společnosti Samsung-Calex ČR jako finanční ředitel od roku 1997 na pozici výkonného ředitele (Nový Calex ČR). V červnu 1999 jsem získal titul MBA udělený Sheffield Hallam University na Masarykově Ústavu Vyšších Studií při ČVUT. Moje diplomová práce obdržela titul ‚Nejlepší diplomová práce roku 1999‘ a zvláštní ocenění od The Chartered Institute of Marketing. Od roku 2000 jsem pracoval jako Country Manager ve společnosti Saint-Gobain Isover ČR. V rámci koncernu jsem byl pověřen i vedením společnosti Saint-Gobain trubní systémy, s. r. o. V letech 2005 až 2009 jsem zastával funkci Operations Manager Czech, Slovakia and Poland pro společnost NCH Czechoslovakia. Od roku 1999 jsem členem akademického sboru Masarykova ústavu vyšších studií. Vedle manažerské praxe se věnuji lektorské praxi v oblasti vzdělávání manažerů. Zaměřuji se na řízení týmu při práci na tvorbě marketingových strategií, strategického plánování, controllingu, projektového řízení, leadershipu a motivace pracovníků.“
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?