Zobrazit vše
Novinka

MISTR manažerem - Role a náplň práce vedoucího týmu

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020414
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
15. 5. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Ostrava
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020414-0057
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
12. 6. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 8
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020414-0061
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
23. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020414-0064
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své potřeby

Pro členy managementu je mistr jedním z nich. Předpokládají, že ví, kam firma směřuje, a že pracuje na tom, aby jeho tým podával výsledky v nejvyšší možné kvalitě. Pro členy svého týmu je mistr tváří firmy. Má jejich důvěru, že se o ně postará, vytvoří pro ně kvalitní pracovní prostředí a bude trvale prosazovat jejich požadavky. Ale také očekávají, že jim mistr vysvětlí, proč se všechno děje tak, jak se to děje, kam to směřuje a jaký to má smysl. V kurzu se budeme zabývat každodenní náplní práce mistra – co za mistra nikdo jiný nemůže udělat a jak dlouhodobě ve zdraví zvládat tuto náročnou práci.

Komu je kurz určen

  • mistrům výrobních týmů, mistrům dílny, stavebním mistrům
  • vedoucím pracovních kolektivů

Obsah kurzu

Role mistra

  • První linie řízení
  • Spojovací článek mezi zaměstnanci a vedením firmy
  • Každodenní náplň práce a osobní role mistra v oblasti motivace, stanovování cílů a ovlivňování výkonů kolegů a podřízených  

Náplň práce mistra - co dělá vedoucí a co nemůže dělat nikdo jiný

  • Shora dolů – podpora záměrů managementu, naplňování společných cílů
  • Zdola nahoru – opora svého týmu, vytváření prostředí pro práci svých lidí
  • Příprava na budoucí úspěch, vztahy 

Ovlivňování výsledku práce týmu - vědomé a záměrné zacílení na budoucnost

  • Autorita
  • Dosahování výsledku prostřednictvím druhých lidí
  • Principy motivace
  • Pěstování žádaného a hubení nežádaného 

Manažerské řemeslo

  • Zadávání, podpora provedení, přebírání výsledku a hodnocení 

Výběr osobních postupů podle individuálních dispozic

  • Konzistence a rovnováha mezi profesionalitou a osobním přístupem 

Emoční rovnováha, oceňování a předcházení konfliktům 

  • Osobní stabilita
  • Dodávání energie
  • Ovlivňování výkonu - zpětná vazba (jak to dělat příště lépe)

Cíle

  • naučíte se vědomě orientovat na budoucnost – aby příští rok byl v práci světlejší
  • na základě zkušeností si uvědomíte možnosti a zákonitosti ovlivňování lidí
  • pochopíte důležité souvislosti při řízení každodenního pracovního vztahu
  • budete umět pracovat s očekáváními obou „kamenů“ a budete schopni jejich očekávání naplnit 
  • vyzkoušíte si, jak si nastavit rovnováhu mezi vstřícností a vyžadováním
  • použijete v nácviku „modelové“ postupy zpětné vazby a hlavně uvidíte jejich praktické využití pro odpověď na otázky: Zasáhnout, nebo nezasáhnout? Poradit řešení, nebo nechat pracovníka, aby ho hledal sám? 
  • Dozvíte se, co dělat v kolizních situacích – jak reagovat, když je konflikt za dveřmi

Lektoři

Miloš Pícha
Miloš Pícha

„Po studiích na MFF UK Praha jsem pracoval v centrále České spořitelny, ve které jsem se zajímal o řízení firemních financí. Od roku 1995 jsem působil ve společnosti Samsung-Calex ČR jako finanční ředitel od roku 1997 na pozici výkonného ředitele (Nový Calex ČR). V červnu 1999 jsem získal titul MBA udělený Sheffield Hallam University na Masarykově Ústavu Vyšších Studií při ČVUT. Moje diplomová práce obdržela titul ‚Nejlepší diplomová práce roku 1999‘ a zvláštní ocenění od The Chartered Institute of Marketing. Od roku 2000 jsem pracoval jako Country Manager ve společnosti Saint-Gobain Isover ČR. V rámci koncernu jsem byl pověřen i vedením společnosti Saint-Gobain trubní systémy, s. r. o. V letech 2005 až 2009 jsem zastával funkci Operations Manager Czech, Slovakia and Poland pro společnost NCH Czechoslovakia. Od roku 1999 jsem členem akademického sboru Masarykova ústavu vyšších studií. Vedle manažerské praxe se věnuji lektorské praxi v oblasti vzdělávání manažerů. Zaměřuji se na řízení týmu při práci na tvorbě marketingových strategií, strategického plánování, controllingu, projektového řízení, leadershipu a motivace pracovníků.“

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi