Zobrazit vše

MB-910 - Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010261
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
16. 5. 2024 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0019
Cena bez DPH
16 000 Kč
28. 6. 2024 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0017
Cena bez DPH
16 000 Kč
17. 10. 2024 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0020
Cena bez DPH
16 000 Kč
25. 11. 2024 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0018
Cena bez DPH
16 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0006
Cena bez DPH
16 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0007
Cena bez DPH
16 000 Kč

Popis kurzu

Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.

Požadované znalosti

Studenti by měli mít základní znalosti o zásadách zapojení zákazníků a obchodních operacích. Porozumění cloudovým výpočtům je užitečné, ale není nutné.

Komu je kurz určen

Lidé v různých rolích a fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. To zahrnuje IT profesionály, obchodní partnery a další, kteří chtějí zapojit zákazníky do Dynamics 365, studenty, čerstvé absolventy a lidi měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.

Obsah kurzu

Základy aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Aplikace Microsoft Power Platform a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Aplikace Microsoft Dataverse a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Případy použití aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Přejděte do aplikací pro zapojení zákazníků Dynamics 365
Sdílené aktivity a možnosti integrace v aplikacích pro zapojení zákazníků Dynamics 365
  • Zákazníci a aktivity
  • Kritéria vyhledávání a filtry
  • Možnosti vytváření sestav včetně grafů, panelů a zobrazení
  • Integrace Excelu
  • Integrace Microsoft Teams
  • Integrace Outlooku
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • E-mailový marketing
  • Jak cílit na zákazníky pomocí marketingových seznamů a segmentů
  • Cesty zákazníků
  • Generování potenciálních zákazníků a kvalifikaci
  • Případy použití marketingových formulářů
  • Funkce a možnosti správy událostí
Dynamics 365 Customer Insights – Data a Dynamics 365 Customer Voice
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Voice
Dynamics 365 Sales
  • Případy použití pro Dynamics 365 Sales
  • Životní cyklus prodeje
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Sales
  • Potenciální zákazníci a proces kvalifikace potenciálních zákazníků
  • Proces řízení příležitostí
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Sales
  • Zpracování prodejní objednávky
Možnosti Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Další funkce Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Sales
  • Prodejní kanál a koncepty prognóz
  • Případy použití a možnosti Sales Insights
  • Případy použití a možnosti aplikace LinkedIn Sales Navigator
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Sales Copilot
Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Service
  • Životní cyklus případu včetně smluv o úrovni služeb (SLA) a oprávnění
  • Funkcionalita pro správu pracovní zátěže
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Customer Service
  • Správa znalostí v Dynamics 365 Customer Service
Funkce Dynamics 365 Customer Service a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Customer Service
  • Omnikanál pro služby zákazníkům
  • Možnosti vytváření sestav a vizualizace dat v Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití Dynamics Customer Voice pro zákaznický servis
Dynamics 365 Field Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Field Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Field Service
  • Životní cyklus pracovního příkazu
  • Kontroly v Dynamics 365 Field Service
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Field Service
Možnosti plánování Dynamics 365 Field Service a související aplikace
  • Zdroje a procesy plánování
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Field Service
  • Správa aktiv a aktiva zákazníků
  • Connected Field Service pro Dynamics 365

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Marketing
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Sales
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Customer Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Field Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 21. 12. 2023
Systémy Microsoft jsou provázané a tvoří integrovanou platformu

Je důležité, aby administrátoři rozuměli propojenosti a síle celé platformy. Rozhovor s lektorem Matyášem Kocem, certifikovaným školitelem řešení Microsoft.

Náhledový obrázek novinky
Open Source ostatní 12. 12. 2023
Jaká je naše zkušenost s projektem Jsem v kurzu?

Rozhovor s konzultantkou v oblasti firemního vzdělávání Martinou Dubcovou. Jaká je spolupráce s úřady práce, jaké kurzy schvalují a na co si dát při výběru vzdělavatele pozor.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 24. 8. 2023
Využijte státní příspěvek až 50 tis. Kč na IT kurzy

Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 21. 12. 2023
Systémy Microsoft jsou provázané a tvoří integrovanou platformu

Je důležité, aby administrátoři rozuměli propojenosti a síle celé platformy. Rozhovor s lektorem Matyášem Kocem, certifikovaným školitelem řešení Microsoft.

Náhledový obrázek novinky
Open Source ostatní 12. 12. 2023
Jaká je naše zkušenost s projektem Jsem v kurzu?

Rozhovor s konzultantkou v oblasti firemního vzdělávání Martinou Dubcovou. Jaká je spolupráce s úřady práce, jaké kurzy schvalují a na co si dát při výběru vzdělavatele pozor.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 24. 8. 2023
Využijte státní příspěvek až 50 tis. Kč na IT kurzy

Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.

Proč s námi