Zobrazit vše

MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.

Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
3 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21010181
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
22. - 24. 4. 2024
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0016
Cena bez DPH
22 000 Kč
22. - 24. 4. 2024
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0019
Cena bez DPH
22 000 Kč
5. - 7. 8. 2024
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0020
Cena bez DPH
22 000 Kč
12. - 14. 8. 2024
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0017
Cena bez DPH
22 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0003
Cena bez DPH
22 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0004
Cena bez DPH
22 000 Kč

Komu je kurz určen

Konzultantům Dynamics 365 Customer Engagement, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Těm, kteří implementují řešení jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu

Modul 1: Přehled zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytikou.
  • Vytvářejte záznamy případů
  • Související služby
  • Analytics pro službu
  • AI pro službu
  • Konfigurace zákaznického servisu
Modul 2: Správa případů
V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznických služeb, a to jak ručně, tak pomocí automatizace.
  • Přehled správy případů
  • Vytváření záznamů o případech
  • Správa front
  • Směrování případů
  • Řešení případů
Modul 3: Smlouvy a oprávnění na úrovni služeb
V tomto modulu se naučíte, jak definovat a používat oprávnění a šablony oprávnění, stejně jako smlouvy na úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.
  • Přehled SLA a oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte smlouvy SLA
Modul 4: Správa znalostí
V tomto modulu se naučíte, jak vytvářet a používat správu znalostí. Dále se naučíte životní cyklus znalostních článků.
  • Přehled správy znalostí
  • Tvorba a organizace
  • Použijte znalostní obsah
  • Spravujte znalostní obsah
Modul 5: Omnichannel
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Omnichannel pro zákaznickou službu Dynamics 365.
  • Začít
  • Směrování záznamů entit
  • Směrování a distribuce práce
  • Nakonfigurujte kanály zpráv
  • Nasazení widgetů pro chat
  • Vytvářejte inteligentní asistenční řešení
  • Integrujte robota Power Virtual Agents
  • Nástroje produktivity
Modul 6: Plánování zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak používat funkci plánování zákaznických služeb ve službě zákazníkům Dynamics 365
  • Začínáme s plánováním zákaznických služeb
  • Konfigurace plánování zákaznických služeb
  • Definování a práce s rezervovatelnými zdroji
  • Práce se službami
  • Práce s preferencemi plnění
  • Plánování servisních činností
  • Přeplánování činností služeb a nahrazování zdrojů
Modul 7: Připojený zákaznický servis
V tomto modulu se naučíte, jak používat zákaznickou službu Dynamics 365 Connected k získávání dat a pomoci s prováděním skutečných obchodních akcí s daty.
  • Začínáme s připojeným zákaznickým servisem
  • Registrace zařízení
  • Správa zařízení a interakce
  • Upozornění na IoT a odesílání příkazů
  • Modul 8: Statistiky zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s nástroji Customer Service Insights a používat umělou inteligenci (AI) ve vašem řešení zákaznické služby Dynamics 365.
  • Jak začít s přehledy zákaznických služeb
  • Práce se statistikami volání služeb zákazníkům 

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci zákaznických služeb
  • Identifikovat běžné scénáře zákaznických služeb
  • Dokončit proces řešení případu
  • Analyzovat údaje o zákaznických službách
  • Automatizovat zpracování záznamů správy případů
  • Vytvářet a používat znalostní články
  • Vytvářet a používat oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnichannel
  • Práce s propojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 7. 3. 2024
Adopce Microsoft 365

Adopce Microsoft 365 představuje proces digitální transformace společnosti. Pomáhá zaměstnancům sžít se s novou technologií, nastavit si pravidla použití a vzájemné spolupráce. Protože pouhá instalace nástrojů nestačí. 

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 21. 12. 2023
Systémy Microsoft jsou provázané a tvoří integrovanou platformu

Je důležité, aby administrátoři rozuměli propojenosti a síle celé platformy. Rozhovor s lektorem Matyášem Kocem, certifikovaným školitelem řešení Microsoft.

Náhledový obrázek novinky
Open Source 12. 12. 2023
Jaká je naše zkušenost s projektem Jsem v kurzu?

Rozhovor s konzultantkou v oblasti firemního vzdělávání Martinou Dubcovou. Jaká je spolupráce s úřady práce, jaké kurzy schvalují a na co si dát při výběru vzdělavatele pozor.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 7. 3. 2024
Adopce Microsoft 365

Adopce Microsoft 365 představuje proces digitální transformace společnosti. Pomáhá zaměstnancům sžít se s novou technologií, nastavit si pravidla použití a vzájemné spolupráce. Protože pouhá instalace nástrojů nestačí. 

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 21. 12. 2023
Systémy Microsoft jsou provázané a tvoří integrovanou platformu

Je důležité, aby administrátoři rozuměli propojenosti a síle celé platformy. Rozhovor s lektorem Matyášem Kocem, certifikovaným školitelem řešení Microsoft.

Náhledový obrázek novinky
Open Source 12. 12. 2023
Jaká je naše zkušenost s projektem Jsem v kurzu?

Rozhovor s konzultantkou v oblasti firemního vzdělávání Martinou Dubcovou. Jaká je spolupráce s úřady práce, jaké kurzy schvalují a na co si dát při výběru vzdělavatele pozor.

Proč s námi