Zobrazit vše
Novinka

Firemní cíle, vize, strategie a jak je komunikovat - Jak srozumitelně komunikovat a dosáhnout firemních cílů

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24020010
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
27. 6. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24020010-0007
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
14. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24020010-0009
Cena bez DPH
9 990 Kč

Popis kurzu

Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.

Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.

Komu je kurz určen

  • manažerům na všech úrovních řízení (dle velikosti firmy zodpovědných za splnění cílů týmu, oddělení nebo celé firmy)
  • ředitelům či majitelům menších firem, kteří vedou k naplnění své vize „svůj“ firemní tým lidí
  • personálním manažerům a ředitelům, nejen těm, kteří jsou součástí top managementu

Obsah kurzu

Klíčové plánovací prvky

  • Definování cílů
  • Postupy, zdroje, úkoly
Strategie
  • Určení účelu a vize
  • Určení směru rozvoje
  • Alokace potřebných zdrojů pro dosažení vytyčených cílů
  • Načasování
Zapojení SWOT analýzy
  • Jak ošetřit slabá místa/rizika
  • Jak využít dosavadní přednosti
Odvozování cílů
  • Hlavní nástroj komunikace: jak formulovat cíle dál do firmy
  • Jak přetavit strategické cíle na cíle dlouhodobé a krátkodobé
  • Jak přiřadit konkrétní cíle oddělení/týmům a jednotlivcům
Přenos zodpovědnosti na zaměstnance
  • Rozpad cílů na jednotlivce
  • Rozdíl mezi delegováním a úkolováním
  • Principy SMART v souladu se strategickými plány
  • Zadávání úkolů – cíle zaměstnance
  • Kontrola, vyhodnocování  a zpětná vazba
  • Akční plán pracovníka v souladu s naplněním cílů
  • Užitečnost osobních rozvojových plánu
  • Jak provázat měření pracovního výkonu s osobním plánem rozvoje?
Definovaný záměr firmy pod kontrolou
  • „Kdo neměří – neřídí“ aneb užitečné ukazatele naplňovaní strategických cílů
  • Účinná komunikace zpět do firmy – nastavené zrcadlo úspěšnosti

Cíle

  • Pochopíte rozdíl mezi vizí, misí a strategií.
  • Naučíte se efektivně definovat strategické cíle.
  • Najdete způsob účinné komunikace mezi zaměstnance.
  • Naučíte se odvozovat cíle pro další úrovně řízení firmy.
  • Získáte dovednosti z oblasti delegování, úkolování a zpětné vazby.
  • Budete mít návod, jak mít plnění cílů pod kontrolou.
  • Seznámíte se s praktickými příklady z oblasti celofiremního plánování.

Lektoři

Miroslav Focht
Miroslav Focht

Po studiu na pražské technice jsem získával další vzdělání na prestižních britských a amerických universitách (Harvard, Cranfield, Warwick, US Military Academy West Point, MBA na Sheffield University atd), a mnoha dalších kurzech a seminářích. Má kariéra v posledních 30 letech se dá rozdělit do dvou částí – 10 let jsem působil v businessu Venture Capital (ICS Inc, USA) jako Project Director a od roku 1995 v globální funkci Vice President & Chief Analyst. Posledních 20 let jsem pracoval pro mezinárodní strojírenskou firmu kotovanou na londýnské burze (IMI plc) v pozicích Generální ředitel, Managing Director Central & Eastern Europe a od roku 2013 jako President Europe, Middle East & Africa a člen globálního představenstva. Má specializace vyplývá z mého vzdělání a profesního backgroundu – Leadership, řízení businessu, rozvoj lidí a důraz na etické aspekty businessu Lektorské činnosti jsem se věnoval vždy, ať už formou mentoringu, vystupováním na otevřených kurzech a business konferencích po celém světě. Můj lektorský přístup spočívá ve skloubení teorií a modelů z univerzit a zkušenostmi, které byly prověřeny praxí. Jsem velký fanda podpory kritického myšlení, konstruktivního střetu různých názorů a diskuze.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi