Zobrazit vše
Novinka

Effective remote team leadership - Remote Team Leadership and Management Master Class

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24020029
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
4. 12. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Online
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24020029-0009
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Now is the perfect time to enhance your skills in remote team management. We will focus on key aspects of effective leadership in an online environment. We will unlock the mental framework within remote team leadership, focusing on conflict prevention and building natural motivation, crucial for individual and collective self-regulation. Additionally, we will explore the specifics of leading online teams, including maintaining close contact and organizing work. Collaboration and effective communication are also key topics we will address. Join us and gain practical tools and knowledge for successfully leading your remote team.

Komu je kurz určen

Leaders and managers of remote teams.

People who want to improve their skills in leading and motivating online teams.

Professionals seeking practical tools for effective communication and management in an online environment.

  • The expected language level of participants is B2 or higher.

Obsah kurzu

Leadership and mental framework

  • Basic principles in leading remote teams
  • Conflict prevention and the role of example

Specifics of leading online teams

  • Team and individual vision
  • Maintaining close contact and organizing work in an online team
  • Motivation as the foundation for self-regulated and independent activity

Collaboration and effective communication

  • Justifying requests and collaboration rules
  • Tools for internal motivation alignment of individuals and/or the collective
  • Crisis management and diplomatic negotiation to create a harmonious working environment

Practical techniques for successful online team management

  • Meeting organization and frequency
  • Ways of delivering information and team negotiation
  • Conflict management techniques and crisis communication

Cíle

  • Tools to build a strong leadership position even with very low meeting frequency (typical for remote teams).
  • Practically tested mind-set for of a team leader of remote teams.
  • Conflict prevention skills and the ability to lead by example.
  • Managing motivation in an online environment – the foundation for individual team members' independent work.
  • Acquiring skills to maintain close contact with the team and organize work in an online environment.
  • Developing communication and diplomatic negotiation skills in an online environment.

Lektoři

Milan Podlipný
Milan Podlipný

Jak jste se ke vzdělávání dostal? 
Velmi přirozeně. V rámci mé manažerské a obchodní praxe jsem v rámci programů interního vzdělávání pravidelně školil své týmy a mentoroval a/nebo koučoval jejich jednotlivé členy. To mne přivedlo k myšlence se vzdělávání věnovat jako mé hlavní profesi.

Kde jste načerpal nejvíce zkušeností?
10 let kontinuálního vedení, jako spoluzakladatel, CEO a viceprezident, mezinárodní výzkumné a vzdělávací organizace věnující se společenským a politickým trendům o více jak 25-ti národnostech, která je aktivní v Evropě, Severní a Jižní Americe, Asii a Oceánii. Na této pozici se věnuji strategickému řízení týmu a globální expanze, včetně náboru nových manažerů poboček v jednotlivých zemích. Součástí mojí aktivity je taktéž mezinárodní nevládní diplomacie (zkušenost z 10 zemí), přednášková činnost (zkušenost ze 14 zemí).

17 let zkušeností v národním i mezinárodním obchodu (B2B / B2C). Nejvíce z tohoto času (10 let) jsem strávil ve finančním sektoru, kde jsem si prošel jak bankovnictvím (poradce pro firemní klientelu v Rakousku) a pojišťovnictvím (manažer obchodního B2B týmu v České republice), tak i finančním poradenstvím. Na konci své kariéry v tomto sektoru jsem se věnoval řízení mezinárodní expanze v segmentu distribuce drahých kovů skrze finanční instituce. 

5 let studia v Rakousku na BHAK (federální obchodní akademie) se zaměřením na mezinárodní obchodní činnost a marketing.

Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?
Často využívám vědecké studie a poznatky v rámci teoretické části vzdělávání a moje zkušenosti v praktické části. Kladu velký důraz na praktičnost, smysluplnost, užitečnost, efektivitu a autenticitu předávaných informací. Školím pouze to, co jsem si sám vyzkoušel a používám (nebo jsem v minulosti používal). Ten samý přístup aplikuji i na jednotlivá školená a trénovaná témata. 

Jakými projekty byste se chtěl pochlubit?
Jsem autorem knihy na téma leadershipu, která je dostupná v anglickém jazyce na Amazonu (https://www.amazon.de/dp/8090803008). Název knihy je "Becoming the Highest Example: The Uniting Leadership Guide for Everyone Living in the Divided World of Today”, která se věnuje sjednocujícím principům leaderhipu, které jsou vhodné pro všechny kultury.

Mých soft skills a/nebo obchodní tréninků, seminářů a workshopů se účastnili lidé z různých firem (mnoho z nich je součástí Fortune 500), organizací a státních institucí. Zde je výběr: 
IT: PREVIO, Webnode CZ, Next Generation Security Solutions, J&T Services ČR, Kyndryl Client Center
Výroba: LEGO Production, Continental Barum, IMI Norgren CZ, Honeywell, DAIKIN, Euro Pool System CZ
Pharma: Lundbeck
Spedice: DHL Solutions, Asstra Forwarding
Státní instituce: Biology Centre of the Czech Academy of Sciences (Biologické centrum AV ČR), Czech National Institute of Cybernetic Security (NÚKIB), Central Institute for Supervising and Testing in Agriculture (ÚKZÚZ), Czech Statistical Office (ČSÚ)

Jakým tématům rozvoje se věnujete? 

Leadership a management
Vyjednávání (interní / externí)
Vedení vzdálených (remote) týmů 
Zvládání konfliktů (interních / externích)
Obchodní dovednostistrategické: akvizice, (mezinárodní) expanze, obchodní vize a strategie, způsob myšlení, mentální nastavení, atd.
taktické: prospecting, telefonování, obchodní korespondence, pitching, atd.
Prezentační dovednosti a veřejné vystupování
Krizová komunikace (individuální / firemní)
Management času (Time Management)
Inovativní přístup k diverzitě a inkluzi a mnoho dalších školení na míru

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Proč s námi