Zobrazit vše
Novinka

Efektivní vedení týmu na dálku - Remote Team Leadership and Management Master Class

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24020028
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
7. 11. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Online
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24020028-0008
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Právě teď je vhodný čas zdokonalit své dovednosti v řízení týmů na dálku. Zaměříme se na klíčové aspekty efektivního vedení v online prostředí. Rozklíčujeme mentální nastavení v rámci vedení vzdálených týmů, dále se zaměříme na prevenci konfliktních situací a budování přirozené motivace, která je tak důležitá pro seberegulovanou činnost jednotlivců i celého kolektivu. Prozkoumáme také specifika vedení online týmů, včetně udržování blízkého kontaktu a organizace práce. Spolupráce a efektivní komunikace jsou rovněž klíčovými tématy, kterým se budeme věnovat. Připojte se k nám a získejte praktické nástroje a znalosti pro úspěšné vedení vašeho týmu na dálku.

Komu je kurz určen

  • Vedoucím a manažerům týmů pracujícím na dálku.
  • Lidem, kteří se chtějí zdokonalit ve vedení a motivaci online týmů.
  • Profesionálům hledajícím praktické nástroje pro efektivní komunikaci a řízení v online prostředí.

Obsah kurzu

Leadership a mentální nastavení

  • Základní principy ve vedení vzdálených týmů
  • Prevence konfliktních situací a role příkladu

Specifika vedení online týmů

  • Týmová a individuální vize 
  • Udržování blízkého kontaktu a organizace práce online týmu
  • Motivace jako základ pro seberegulovanou a samostatnou činnost

Spolupráce a efektivní komunikace

  • Zdůvodňování požadavků a pravidla spolupráce
  • Nástroje pro „sepnutí“ vnitřní motivace jednotlivce a/nebo kolektivu
  • Zvládání krizových situací a diplomatické jednání pro vytvoření harmonického pracovního prostředí

Praktické techniky pro úspěšné řízení online týmů

  • Organizace meetingů a četnost jejich konání
  • Způsoby doručení informací a týmové vyjednávání
  • Techniky zvládání konfliktních situací a krizová komunikace

Cíle

  • Nástroje pro vybudování silné pozice lídra i při velmi nízké četnosti setkávání (typické pro vzdálené týmy)
  • Praxí prověřené mentální nastavení pro efektivní řízení vzdálených týmů na bázi leaderhipu.
  • Prevence konfliktních situací a schopnost být nejvyšším příkladem.
  • Zvládnutí práce s motivací lidí v online prostředí – základní báze pro samostatnou činnost jednotlivých členů týmu.
  • Získání dovedností pro udržování blízkého kontaktu s týmem a organizaci práce v online prostředí.
  • Vývoj dovedností v komunikaci a diplomatickém jednání v online prostředí.

Lektoři

Milan Podlipný
Milan Podlipný

Jak jste se ke vzdělávání dostal? 
Velmi přirozeně. V rámci mé manažerské a obchodní praxe jsem v rámci programů interního vzdělávání pravidelně školil své týmy a mentoroval a/nebo koučoval jejich jednotlivé členy. To mne přivedlo k myšlence se vzdělávání věnovat jako mé hlavní profesi.

Kde jste načerpal nejvíce zkušeností?
10 let kontinuálního vedení, jako spoluzakladatel, CEO a viceprezident, mezinárodní výzkumné a vzdělávací organizace věnující se společenským a politickým trendům o více jak 25-ti národnostech, která je aktivní v Evropě, Severní a Jižní Americe, Asii a Oceánii. Na této pozici se věnuji strategickému řízení týmu a globální expanze, včetně náboru nových manažerů poboček v jednotlivých zemích. Součástí mojí aktivity je taktéž mezinárodní nevládní diplomacie (zkušenost z 10 zemí), přednášková činnost (zkušenost ze 14 zemí).

17 let zkušeností v národním i mezinárodním obchodu (B2B / B2C). Nejvíce z tohoto času (10 let) jsem strávil ve finančním sektoru, kde jsem si prošel jak bankovnictvím (poradce pro firemní klientelu v Rakousku) a pojišťovnictvím (manažer obchodního B2B týmu v České republice), tak i finančním poradenstvím. Na konci své kariéry v tomto sektoru jsem se věnoval řízení mezinárodní expanze v segmentu distribuce drahých kovů skrze finanční instituce. 

5 let studia v Rakousku na BHAK (federální obchodní akademie) se zaměřením na mezinárodní obchodní činnost a marketing.

Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?
Často využívám vědecké studie a poznatky v rámci teoretické části vzdělávání a moje zkušenosti v praktické části. Kladu velký důraz na praktičnost, smysluplnost, užitečnost, efektivitu a autenticitu předávaných informací. Školím pouze to, co jsem si sám vyzkoušel a používám (nebo jsem v minulosti používal). Ten samý přístup aplikuji i na jednotlivá školená a trénovaná témata. 

Jakými projekty byste se chtěl pochlubit?
Jsem autorem knihy na téma leadershipu, která je dostupná v anglickém jazyce na Amazonu (https://www.amazon.de/dp/8090803008). Název knihy je "Becoming the Highest Example: The Uniting Leadership Guide for Everyone Living in the Divided World of Today”, která se věnuje sjednocujícím principům leaderhipu, které jsou vhodné pro všechny kultury.

Mých soft skills a/nebo obchodní tréninků, seminářů a workshopů se účastnili lidé z různých firem (mnoho z nich je součástí Fortune 500), organizací a státních institucí. Zde je výběr: 
IT: PREVIO, Webnode CZ, Next Generation Security Solutions, J&T Services ČR, Kyndryl Client Center
Výroba: LEGO Production, Continental Barum, IMI Norgren CZ, Honeywell, DAIKIN, Euro Pool System CZ
Pharma: Lundbeck
Spedice: DHL Solutions, Asstra Forwarding
Státní instituce: Biology Centre of the Czech Academy of Sciences (Biologické centrum AV ČR), Czech National Institute of Cybernetic Security (NÚKIB), Central Institute for Supervising and Testing in Agriculture (ÚKZÚZ), Czech Statistical Office (ČSÚ)

Jakým tématům rozvoje se věnujete? 

Leadership a management
Vyjednávání (interní / externí)
Vedení vzdálených (remote) týmů 
Zvládání konfliktů (interních / externích)
Obchodní dovednostistrategické: akvizice, (mezinárodní) expanze, obchodní vize a strategie, způsob myšlení, mentální nastavení, atd.
taktické: prospecting, telefonování, obchodní korespondence, pitching, atd.
Prezentační dovednosti a veřejné vystupování
Krizová komunikace (individuální / firemní)
Management času (Time Management)
Inovativní přístup k diverzitě a inkluzi a mnoho dalších školení na míru

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi