Zobrazit vše

ChatGPT pro marketingové mistry

Tento intenzivní kurz je navržen pro marketingové profesionály, kteří se chtějí seznámit a využít ChatGPT a další AI nástroje ke zvýšení úspěchu svých značek. Kurz se zaměřuje na osvojení praktických dovedností a technik.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 dny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU23010151
Umělá inteligence (AI)
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
26. - 27. 11. 2024
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU23010151-0008
Cena bez DPH
13 000 Kč
28. - 29. 1. 2025
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010151-0011
Cena bez DPH
13 000 Kč
4. - 5. 3. 2025
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU23010151-0010
Cena bez DPH
13 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010151-0002
Cena bez DPH
13 000 Kč

Vyjádření účastníků

Lucie K.
LEX AUTO TB s.r.o.
"S lektorem se skvěle pracovalo. Je sympatický a umí udržet pozornost. Líbí se mi, že jsme měly hodně praktických ukázek."
Ester K.
"Pan školitel, tedy Martin je výborným přednášejícím. Vyzařuje pohodu a klid, kterou jsem kolikrát u některých kurzů postrádala. Hlavně nám předal tolik informací, že bude chvilku trvat, něž to projdu a otestuji. Jsem ráda, že jsem tento kurz absolvovala. DĚKUJI "
Anna L.
"Ze školení s Martinem Krčkem jsem si odnesla, jaké AI nástroje využívat pro přípravu komunikace i brandingu; kudy na virtuální avatary a klonování hlasu; možnosti kolem generování designu, obrázků a videí; kde sledovat aktuální AI trendy a že nevyužívat sílu umělé inteligence v každodenní operativě je dnes už čiré bláznovství. Děkuji za skvělý kurz."
Marcela B.
"Kurz ChatGPT byl příjemně vedený a vhodný pro začátečníky. Informace byly dostatečné, z kurzu jsem nadšená, a pomohl mi si uvědomit, že je čas začít přemýšlet trochu inovativněji. Doporučuji tento kurz všem, kteří se chtějí seznámit s ChatGPT a umělou inteligencí."
Bára Chovancová
DNS
"Dobře vedený kurz s možností vyzkoušet ChatGPT v praxi. Vidím v tom super příležitost při práci s texty."
Mirko D.
"Velmi inspirující pro moji práci - marketing, PR,  HR."
Thao. H. P.
"Skvěle použité příklady z praxe, lektor zahrnul i zaměstnání účastníků školení do svého výkladu. Hezké personalizované školení.
Přeloženo z anglického originálu."

Popis kurzu

Kurz se rozvíjí od stručného úvodu do AI a jeho aplikace v marketingu. Následně se účastníci seznámí s prvními kroky v používání ChatGPT. Poté se zaměří na branding, content marketing a design. Dále jak využít tyto nástroje pro sociální sítě, kampaně, vyhledávání, a e-mail marketing.

V závěru kurzu se účastníci seznámí s dalšími oblastmi, kde lze získané znalosti uplatnit - jako je interní komunikace, zákaznický servis, řízení lidských zdrojů (HR), automatizace procesů, e-shopy a tvorba webových stránek.

Kurz je možné absolvovat za cenu 2 880 Kč díky projektu Ministerstva práce a sociálních věcí "Jsem v kurzu". Jak dotaci získat a kde se na kurz přihlásit najdete v sekci Dotované kurzy.

Komu je kurz určen

Komukoli, kdo se nebojí využít těchto nástrojů ke zlepšení.

Obsah kurzu

  1. Úvod do umělé inteligence a aplikace v marketingu
    • Co je umělá inteligence a jak funguje
    • Aplikace umělé inteligence v marketingu
    • Jaké jsou výhody a omezení AI v marketingu
  2. Seznámení s ChatGPT
    • Co je ChatGPT a jak funguje
    • Jaké jsou výhody a omezení ChatGPT v marketingu
    • První kroky v používání ChatGPT
  3. Branding, content marketing a design
    • Jak využít ChatGPT pro branding
    • Jak využít ChatGPT pro tvorbu obsahu
    • Jak využít ChatGPT pro design
  4. Sociální sítě, kampaně, vyhledávání a e-mail marketing
    • Jak využít ChatGPT pro sociální sítě
    • Jak využít ChatGPT pro kampaně
    • Jak využít ChatGPT pro vyhledávání
    • Jak využít ChatGPT pro e-mail marketing
  5. Další oblasti využití ChatGPT v marketingu
    • Interní komunikace
    • Zákaznický servis
    • Řízení lidských zdrojů (HR)
    • Automatizace procesů
    • E-shopy
    • Tvorba webových stránek

Certifikace

Každý účastník obdrží certifikát o absolvování.

Cíle

Po dokončení kurzu budou účastníci schopni efektivně začlenit umělou inteligenci do své práce a vytvářet inovativní a konkurenceschopné projekty. Navíc získají schopnost rozumět a aplikovat AI v různých oblastech.

Lektoři

Martin Krček
Martin Krček

Specialista na AI

  • Martin pravidelně přednáší o umělé inteligenci a marketingu nejen v České republice, ale také v zahraničí, včetně Velké Británie, Španělska, Izraele, Německa a Polska. 
  • Je certifikovaný Google Developer Expert na oblast Machine Learning. 
  • Vedl týmy AI ve společnostech AT&T či IBM. 
  • Zorganizoval globální Voice Hackathon. 
  • Pracoval na implementaci hlasových asistentů a chatbotů pro renomované organizace, jako jsou Electrolux, ComApp, Český rozhlas a poskytoval workshopy pro O2, Google a ČSOB. 
  • Nyní pracuje ve společnosti Vodafone, kde implementuje nástroje umělé inteligence.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Bezpečnost 16. 9. 2024

Konkrétní příklady deep fake útoků a jak se proti nim bránit

Deepfake útoky jsou stále častější a sofistikovanější. Se dvěma reálnými incidenty jsme se dokonce setkali v našem okolí. O jaké deep fake útoky se jednalo?

Náhledový obrázek novinky
Umělá inteligence (AI) 12. 9. 2024
Využití AI v praxi: Microsoft zvýšil přesnost finančních predikcí o 20 %

Microsoft je globální technologická společnost. Její složité finanční procesy zahrnují rozsáhlé finanční plánování a analýzu (FP&A). Tradiční metody predikcí a analýz byly časově náročné a někdy nepřesné, což vedlo ke zpoždění v rozhodování a potenciálním finančním rizikům.

Náhledový obrázek novinky
Umělá inteligence (AI) 28. 8. 2024
Využití AI v praxi: V Unilever snížili čas věnovaný náboru o 75 %

Unilever je mezinárodní společnost s více než 155 000 zaměstnanci. Potýkala se s časově náročným procesem náboru talentů. Náborový proces zahrnoval ruční procházení tisíců životopisů a mnoho hodin strávených na pohovorech, což bylo neefektivní a nákladné.

Vyjádření účastníků

Lucie K.
LEX AUTO TB s.r.o.
"S lektorem se skvěle pracovalo. Je sympatický a umí udržet pozornost. Líbí se mi, že jsme měly hodně praktických ukázek."
Ester K.
"Pan školitel, tedy Martin je výborným přednášejícím. Vyzařuje pohodu a klid, kterou jsem kolikrát u některých kurzů postrádala. Hlavně nám předal tolik informací, že bude chvilku trvat, něž to projdu a otestuji. Jsem ráda, že jsem tento kurz absolvovala. DĚKUJI "
Anna L.
"Ze školení s Martinem Krčkem jsem si odnesla, jaké AI nástroje využívat pro přípravu komunikace i brandingu; kudy na virtuální avatary a klonování hlasu; možnosti kolem generování designu, obrázků a videí; kde sledovat aktuální AI trendy a že nevyužívat sílu umělé inteligence v každodenní operativě je dnes už čiré bláznovství. Děkuji za skvělý kurz."
Marcela B.
"Kurz ChatGPT byl příjemně vedený a vhodný pro začátečníky. Informace byly dostatečné, z kurzu jsem nadšená, a pomohl mi si uvědomit, že je čas začít přemýšlet trochu inovativněji. Doporučuji tento kurz všem, kteří se chtějí seznámit s ChatGPT a umělou inteligencí."
Bára Chovancová
DNS
"Dobře vedený kurz s možností vyzkoušet ChatGPT v praxi. Vidím v tom super příležitost při práci s texty."
Mirko D.
"Velmi inspirující pro moji práci - marketing, PR,  HR."
Thao. H. P.
"Skvěle použité příklady z praxe, lektor zahrnul i zaměstnání účastníků školení do svého výkladu. Hezké personalizované školení.
Přeloženo z anglického originálu."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Bezpečnost 16. 9. 2024

Konkrétní příklady deep fake útoků a jak se proti nim bránit

Deepfake útoky jsou stále častější a sofistikovanější. Se dvěma reálnými incidenty jsme se dokonce setkali v našem okolí. O jaké deep fake útoky se jednalo?

Náhledový obrázek novinky
Umělá inteligence (AI) 12. 9. 2024
Využití AI v praxi: Microsoft zvýšil přesnost finančních predikcí o 20 %

Microsoft je globální technologická společnost. Její složité finanční procesy zahrnují rozsáhlé finanční plánování a analýzu (FP&A). Tradiční metody predikcí a analýz byly časově náročné a někdy nepřesné, což vedlo ke zpoždění v rozhodování a potenciálním finančním rizikům.

Náhledový obrázek novinky
Umělá inteligence (AI) 28. 8. 2024
Využití AI v praxi: V Unilever snížili čas věnovaný náboru o 75 %

Unilever je mezinárodní společnost s více než 155 000 zaměstnanci. Potýkala se s časově náročným procesem náboru talentů. Náborový proces zahrnoval ruční procházení tisíců životopisů a mnoho hodin strávených na pohovorech, což bylo neefektivní a nákladné.

Proč s námi