Zobrazit vše

ChatGPT pro marketingové mistry

Tento intenzivní kurz je navržen pro marketingové profesionály, kteří se chtějí seznámit a využít ChatGPT a další AI nástroje ke zvýšení úspěchu svých značek. Kurz se zaměřuje na osvojení praktických dovedností a technik. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
3 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU23010035
Umělá inteligence (AI)
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Vyjádření účastníků

Jan Novák
"Děkuji za super příležitost, já jsem byl kurzem fakt nadšený. I proto, že každý z účastníků měl lepší přehled v trochu jiném odvětví marketingu, tak jsme byli taková velmi příjemná a brainstormovací skupina s dobrou chemií :-)"
Tereza K.
M-COM s.r.o.
"S kurzem jsem velmi spokojená. Měla jsem jen základní znalost o ChatGPT a dalších AI nástrojích. Díky kurzu jsem si tyto znalosti rozšířila, naučila se formulovat otázky a získávat užitečné odpovědi. Kurz mi poskytl přehled o možnostech využití ChatGPT v různých oblastech."

Požadované znalosti

Kurz se rozvíjí od stručného úvodu do AI a jeho aplikace v marketingu. Následně se účastníci seznámí s prvními kroky v používání ChatGPT. Poté se zaměří na branding, content marketing a design. Dále jak využít tyto nástroje pro sociální sítě, kampaně, vyhledávání, a e-mail marketing.

V závěru kurzu se účastníci seznámí s dalšími oblastmi, kde lze získané znalosti uplatnit - jako je interní komunikace, zákaznický servis, řízení lidských zdrojů (HR), automatizace procesů, e-shopy a tvorba webových stránek.

Komu je kurz určen

Komukoli, kdo se pohybuje v marketingu a nebojí se využít těchto nástrojů ke zlepšení. 

Obsah kurzu

  1. Úvod do umělé inteligence a aplikace v marketingu
    • Co je umělá inteligence a jak funguje
    • Aplikace umělé inteligence v marketingu
    • Jaké jsou výhody a omezení AI v marketingu
  2. Seznámení s ChatGPT
    • Co je ChatGPT a jak funguje
    • Jaké jsou výhody a omezení ChatGPT v marketingu
    • První kroky v používání ChatGPT
  3. Branding, content marketing a design
    • Jak využít ChatGPT pro branding
    • Jak využít ChatGPT pro tvorbu obsahu
    • Jak využít ChatGPT pro design
  4. Sociální sítě, kampaně, vyhledávání a e-mail marketing
    • Jak využít ChatGPT pro sociální sítě
    • Jak využít ChatGPT pro kampaně
    • Jak využít ChatGPT pro vyhledávání
    • Jak využít ChatGPT pro e-mail marketing
  5. Další oblasti využití ChatGPT v marketingu
    • Interní komunikace
    • Zákaznický servis
    • Řízení lidských zdrojů (HR)
    • Automatizace procesů
    • E-shopy
    • Tvorba webových stránek

Materiály

Každý účastník obdrží certifikát o absolvování.

Cíle

Po dokončení kurzu budou účastníci schopni efektivně začlenit umělou inteligenci do svých marketingových strategií a vytvářet inovativní a konkurenceschopné kampaně. Navíc získají schopnost rozumět a aplikovat AI v různých oblastech marketingu.

Lektoři

Martin Krček
Martin Krček

Specialista na AI

  • Martin pravidelně přednáší o umělé inteligenci a marketingu nejen v České republice, ale také v zahraničí, včetně Velké Británie, Španělska, Izraele, Německa a Polska. 
  • Je certifikovaný Google Developer Expert na oblast Machine Learning. 
  • Vedl týmy AI ve společnostech AT&T či IBM. 
  • Zorganizoval globální Voice Hackathon. 
  • Pracoval na implementaci hlasových asistentů a chatbotů pro renomované organizace, jako jsou Electrolux, ComApp, Český rozhlas a poskytoval workshopy pro O2, Google a ČSOB. 
  • Nyní pracuje ve společnosti Vodafone, kde implementuje nástroje umělé inteligence.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
MS Office 24. 8. 2023
Využijte státní příspěvek až 50 tis. Kč na IT kurzy

Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.

Náhledový obrázek novinky
Machine Learning 18. 3. 2023
Hlavní rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí

Strojové učení (ML) a umělá inteligence (AI) jsou příbuzné obory, ale není to totéž. Umělá inteligence je širší obor, který zahrnuje mnoho různých technologií, včetně strojového učení. Přečtěte si, jaké jsou kllíčové rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 1. 9. 2021
Co je umělá inteligence a proč se jí začít věnovat co nejdříve

Není to tak dávno, kdy byla umělá inteligence (Artificial Intelligence - AI) slovním spojením výlučně z oblasti sci-fi, dnes je však díky cloudovým službám realitou na dosah ruky každého z nás. Ruku v ruce s Azure se naučila mluvit, poslouchat, rozumět a samostatně se rozhodovat a díky tomu všemu pomáhat a ulehčovat nám život. Už dnes je tichým pomocníkem vašich oblíbených e-shopů, či zkušeným rádcem vaší navigace, a zítra může být i mnohem víc – součástí něčeho, co vytvoříte VY!

Předchozí kurzy

Vyjádření účastníků

Jan Novák
"Děkuji za super příležitost, já jsem byl kurzem fakt nadšený. I proto, že každý z účastníků měl lepší přehled v trochu jiném odvětví marketingu, tak jsme byli taková velmi příjemná a brainstormovací skupina s dobrou chemií :-)"
Tereza K.
M-COM s.r.o.
"S kurzem jsem velmi spokojená. Měla jsem jen základní znalost o ChatGPT a dalších AI nástrojích. Díky kurzu jsem si tyto znalosti rozšířila, naučila se formulovat otázky a získávat užitečné odpovědi. Kurz mi poskytl přehled o možnostech využití ChatGPT v různých oblastech."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
MS Office 24. 8. 2023
Využijte státní příspěvek až 50 tis. Kč na IT kurzy

Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.

Náhledový obrázek novinky
Machine Learning 18. 3. 2023
Hlavní rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí

Strojové učení (ML) a umělá inteligence (AI) jsou příbuzné obory, ale není to totéž. Umělá inteligence je širší obor, který zahrnuje mnoho různých technologií, včetně strojového učení. Přečtěte si, jaké jsou kllíčové rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 1. 9. 2021
Co je umělá inteligence a proč se jí začít věnovat co nejdříve

Není to tak dávno, kdy byla umělá inteligence (Artificial Intelligence - AI) slovním spojením výlučně z oblasti sci-fi, dnes je však díky cloudovým službám realitou na dosah ruky každého z nás. Ruku v ruce s Azure se naučila mluvit, poslouchat, rozumět a samostatně se rozhodovat a díky tomu všemu pomáhat a ulehčovat nám život. Už dnes je tichým pomocníkem vašich oblíbených e-shopů, či zkušeným rádcem vaší navigace, a zítra může být i mnohem víc – součástí něčeho, co vytvoříte VY!

Proč s námi