Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky, budovat s nimi dlouhodobé vztahy a maximalizovat svůj prodejní potenciál. Získáte osvědčené strategie a praktické nástroje pro efektivní akvizici klientů, které vám pomohou získat konkurenční výhodu. Kurz je určen pro začínající i zkušené obchodníky, manažery prodeje a všechny, kdo chtějí ovládnout umění akvizice klientů.
Začínajícím i zkušeným obchodníkům, manažerům prodeje a všem, součástí jejichž práce je zodpovědnost za získávání zákazníků se strategickým významem pro firmu – ať už díky velikosti a potenciálu nebo renomé.
5 kroků akvizičního procesu:
Co pomůže k úspěšné akvizici:
Strategie k úspěšnému ovlivnění klíčových autorit nákupu:
Během dvaceti let praxe na manažerských a obchodních pozicích v českých i mezinárodních firmách bylo mojí pracovní náplní vedení pracovního a obchodního týmu, vyjednávání smluvních podmínek, získávání nových klientů a péče o ty stávající. Po dobu čtrnácti let jsem rozvíjel manažery a obchodní týmy společností Papirius a Office DEPOT. Na pozici Senior Sales Trainer a Training Development Manager jsem byl odpovědný za trénink a individuální koučink firemního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn. Jako trenér se specializuji na trénink pro firemní klientelu v oblastech: budování a vedení obchodního a pracovního týmu, vedení lidí při změnách, argumentace a vyjednávání v manažerské práci, prezentační dovednosti pro manažery, obchodní a společenská etiketa, prodejní dovednosti, obchodní vyjednávání, umění přesvědčit zákazníka, prodej po telefonu, vymáhání pohledávek. V posledních 12 měsících jsem působil ve společnostech: ČEZ, Siemens, Mercedes Benz, Provident Financial, Česká zbrojovka a dalších. Využívám metody aktivního tréninku, které jsou založeny zejména na praktických zkušenostech a vědomostech. Do těchto metod patří hraní rolí, případové studie z praxe, modelové situace nebo aktivizační hry, s nimiž dosáhnu vašeho kontinuálního aktivního zapojení během celého školení. Moje tréninky jsou založeny na intenzivním prožitku a vyvedení z komfortní zóny.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.