Zobrazit vše
Novinka

Budování klientského portfolia - Zvyšte svůj prodejní potenciál díky promyšlené akvizici.

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU25020010
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
30. 9. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU25020010-0003
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
11. 12. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU25020010-0004
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky, budovat s nimi dlouhodobé vztahy a maximalizovat svůj prodejní potenciál. Získáte osvědčené strategie a praktické nástroje pro efektivní akvizici klientů, které vám pomohou získat konkurenční výhodu. Kurz je určen pro začínající i zkušené obchodníky, manažery prodeje a všechny, kdo chtějí ovládnout umění akvizice klientů.

Komu je kurz určen

Začínajícím i zkušeným obchodníkům, manažerům prodeje a všem, součástí jejichž práce je zodpovědnost za získávání zákazníků se strategickým významem pro firmu – ať už díky velikosti a potenciálu nebo renomé.

Obsah kurzu

5 kroků akvizičního procesu:

  • Definujte USP.
  • Analyzujte zákazníka.
  • Získejte kvalitní leady.
  • Vzbuďte pozornost a zaujměte zákazníka.
  • Monitorujte, vyhodnocujte a optimalizujte akvziční aktivity.

Co pomůže k úspěšné akvizici:

  • Tipy pro první kontakt, sítě, e-mail, telefon, osobní.
  • Zásady budování vítězné prodejní strategie.
  • Překonávání bariér u klíčových zákazníků konkurence.
  • Specifika výběrových řízení – kdo a proč je vypisuje, jak s nimi pracovat.

Strategie k úspěšnému ovlivnění klíčových autorit nákupu:

  • Jak určit klíčové hráče a jejich kritéria rozhodování.
  • Jak odhalit a porozumět jejich skrytým plánům.
  • Definování a realizace "přístupové" strategie.
  • Budování efektivních vztahů se členy rozhodovací skupiny.

Cíle

  • Získáte schopnost identifikovat a oslovit strategické zákazníky: Naučíte se rozpoznávat klíčové zákazníky s vysokým potenciálem a efektivně je oslovovat s nabídkou, která je zaujme.
  • Osvojíte si strategický přístup k řízení klíčových zákazníků: Získáte nástroje a know-how pro budování dlouhodobých a oboustranně výhodných vztahů s vašimi nejdůležitějšími klienty.
  • Naučíte se identifikovat klíčové aktivity a přidanou hodnotu, kterou očekávají vaši strategičtí zákazníci, a jak jim ji efektivně doručit.
  • Možnost vyzkoušet si vše na workshopu na konkrétním potenciálním zákazníkovi.

Lektoři

Jiří Nejedlý
Jiří Nejedlý

Během dvaceti let praxe na manažerských a obchodních pozicích v českých i mezinárodních firmách bylo mojí pracovní náplní vedení pracovního a obchodního týmu, vyjednávání smluvních podmínek, získávání nových klientů a péče o ty stávající. Po dobu čtrnácti let jsem rozvíjel manažery a obchodní týmy společností Papirius a Office DEPOT. Na pozici Senior Sales Trainer a Training Development Manager jsem byl odpovědný za trénink a individuální koučink firemního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn. Jako trenér se specializuji na trénink pro firemní klientelu v oblastech: budování a vedení obchodního a pracovního týmu, vedení lidí při změnách, argumentace a vyjednávání v manažerské práci, prezentační dovednosti pro manažery, obchodní a společenská etiketa, prodejní dovednosti, obchodní vyjednávání, umění přesvědčit zákazníka, prodej po telefonu, vymáhání pohledávek. V posledních 12 měsících jsem působil ve společnostech: ČEZ, Siemens, Mercedes Benz, Provident Financial, Česká zbrojovka a dalších. Využívám metody aktivního tréninku, které jsou založeny zejména na praktických zkušenostech a vědomostech. Do těchto metod patří hraní rolí, případové studie z praxe, modelové situace nebo aktivizační hry, s nimiž dosáhnu vašeho kontinuálního aktivního zapojení během celého školení. Moje tréninky jsou založeny na intenzivním prožitku a vyvedení z komfortní zóny.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi