Zobrazit vše

Zpětná vazba a efektivní komunikace

Komunikace je klíčovým prvkem v každé profesní roli. Bez ohledu na to, zda se snažíte zlepšit naslouchání, argumentaci nebo vedení rozhovorů k věci, tento seminář vám poskytne konkrétní směry pro další rozvoj. Dosáhnete skutečného pokroku v komunikaci a poskytování zpětné vazby.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU23010087
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
4. 3. 2026 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0022
Cena bez DPH
7 900 Kč
27. 5. 2026 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0023
Cena bez DPH
7 900 Kč
19. 8. 2026 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0024
Cena bez DPH
7 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0001
Cena bez DPH
7 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0025
Cena bez DPH
7 900 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Vojtěch Herian
Vojtěch Herian
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.
"Translation:
Nejlepší školení, jaké jsem kdy absolvoval – nejenže jsem získal nové znalosti, ale cítím, že mě školení posunulo vpřed."
ilustrační obrázek Yevgeniya Muravnik
Yevgeniya Muravnik
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.
"

Translation:
Kristina vytvořila v místnosti úžasnou atmosféru, která nám umožnila otevřeně mluvit. Setkání bylo strukturované a dobře připravené. Je lektorem s odbornými znalostmi, který dokáže poskytnout přesně to, co si z kurzu potřebujete odnést!

"
Tomáš H.
ČD - Telematika a.s.
"Děkuji za kurz, ke kurzu není co vytknout. Líbila se mi organizace, forma výkladu a uvolněná atmosféra."
Barbora G.
"Skvělá lektorka. Kurz mi "otevřel oči", že ZV neublížím, ale mohu díky ní toho druhého posouvat v rozvoji. Tipy osobnosti a jak jim dávat ZV byly zajímavé poznatky."
Jan D.
"Díky školení jsem si udělal jasnější představu, jak stravitelně poskytovat zpětnou vazbu. Výklad lektora skvělý."
Lukáš O.
DWORKIN
"Kurz mi pomohl zásadně změnit pohled na zpětnou vazbu a jak ji podat. Naučil jsem se být méně obecný a zaměřovat se na konkrétní věci."
Denisa R.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Paní lektorka byla opravdu moc super. Věděla o čem mluví a že tématu rozumí."
Marie T.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Pozitivně mě překvapilo množství praktických příkladů, super bylo sdílení osobních zkušeností."
Renata Kučerová
ČD - Telematika a.s.
"Perfektní školitelka. Obsah školení byl velice zajímavý a pro mne nový. Školení mělo spád a bylo vidět, že paní školitelka tomu rozumí a zná."
David Papež
ČD - Telematika a.s.
"Líbilo se mi, že lektorka byla naladěna na naši vlnu a tím pádem nebyl problém s pochopením."

Komu je kurz určen

Tento kurz je určen pro manažery, vedoucí týmů a společností, HR specialisty/manažery, obchodníky, konzultanty a všechny ty, kteří se pravidelně setkávají s klienty.

Obsah kurzu

  • Pochopení různých stylů komunikace
  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu
  • Zvládnutí procesu zpětné vazby
  • Zlepšení dovedností v poskytování kvalitní zpětné vazby
  • Identifikace vlastních tendencí při poskytování zpětné vazby
  • Porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačních limitů
  • Praktické experimentování s různými přístupy k lidem v komunikaci a při poskytování zpětné vazby
  • Naučení se předvídat konflikty a redukovat stres
  • Zvládnutí konkrétních kroků k vylepšení vlastního stylu komunikace

Cíle

  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu a identifikace jeho silných a slabých stránek.
  • Zvládnutí procesu poskytování kvalitní zpětné vazby a porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačním limitům.
  • Zlepšení dovedností v komunikaci a posílení schopnosti vnímat a naslouchat, což povede ke zlepšení porozumění sobě i ostatním.
  • Získání praktických zkušeností s předáváním informací citlivým způsobem a s ohledem na vnímání druhých.
  • Eliminace chyb a nedostatků v komunikaci s lidmi a zvýšení úspěchu celého týmu.

Lektoři

Kristina Tůmová
Kristina Tůmová

Vede prožitkové workshopy a individuální sezení zaměřená na rozvoj lidského vědomí, práci se strukturou ega a uvolňování lidského potenciálu. Koučuje manažery (profesní, výkonový koučink, osobnostní koučink) i soukromé osoby (transformační a životní koučink). Její přístup vychází z Mindful Coaching, Presence-Based Coaching a Somatického koučování.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 11. 2025
Dotační výzva 083 - na podnikové vzdělávání

Ušetřete statisíce na vzdělávání zaměstnanců. Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro rok 2026 až 2027. Poradíme Vám, jak na to.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Vojtěch Herian
Vojtěch Herian
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.
"Translation:
Nejlepší školení, jaké jsem kdy absolvoval – nejenže jsem získal nové znalosti, ale cítím, že mě školení posunulo vpřed."
ilustrační obrázek Yevgeniya Muravnik
Yevgeniya Muravnik
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.
"

Translation:
Kristina vytvořila v místnosti úžasnou atmosféru, která nám umožnila otevřeně mluvit. Setkání bylo strukturované a dobře připravené. Je lektorem s odbornými znalostmi, který dokáže poskytnout přesně to, co si z kurzu potřebujete odnést!

"
Tomáš H.
ČD - Telematika a.s.
"Děkuji za kurz, ke kurzu není co vytknout. Líbila se mi organizace, forma výkladu a uvolněná atmosféra."
Barbora G.
"Skvělá lektorka. Kurz mi "otevřel oči", že ZV neublížím, ale mohu díky ní toho druhého posouvat v rozvoji. Tipy osobnosti a jak jim dávat ZV byly zajímavé poznatky."
Jan D.
"Díky školení jsem si udělal jasnější představu, jak stravitelně poskytovat zpětnou vazbu. Výklad lektora skvělý."
Lukáš O.
DWORKIN
"Kurz mi pomohl zásadně změnit pohled na zpětnou vazbu a jak ji podat. Naučil jsem se být méně obecný a zaměřovat se na konkrétní věci."
Denisa R.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Paní lektorka byla opravdu moc super. Věděla o čem mluví a že tématu rozumí."
Marie T.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Pozitivně mě překvapilo množství praktických příkladů, super bylo sdílení osobních zkušeností."
Renata Kučerová
ČD - Telematika a.s.
"Perfektní školitelka. Obsah školení byl velice zajímavý a pro mne nový. Školení mělo spád a bylo vidět, že paní školitelka tomu rozumí a zná."
David Papež
ČD - Telematika a.s.
"Líbilo se mi, že lektorka byla naladěna na naši vlnu a tím pádem nebyl problém s pochopením."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 11. 2025
Dotační výzva 083 - na podnikové vzdělávání

Ušetřete statisíce na vzdělávání zaměstnanců. Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro rok 2026 až 2027. Poradíme Vám, jak na to.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Proč s námi