Zobrazit vše
Novinka

Vedení kvalitního výběrového pohovoru v praxi - Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020336
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
18. 9. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020336-0028
Cena bez DPH
7 990 Kč
N
Novinka
2. 12. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020336-0029
Cena bez DPH
7 990 Kč

Popis kurzu

Rozpoznejte správného kandidáta a získejte ho pro svou společnost

Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny manažerů. Na začátku toho všeho je profesionálně provedené interview. Proto je důležité v těchto prvních momentech neudělat chybu již v předvýběru. Nenechat se ovlivnit některými vnitřními i vnějšími vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Perfektně provedený výběrový pohovor je klíč ke kvalitnímu zaměstnanci a k celkově výkonnému týmu.

Komu je kurz určen

  • specialistům náboru
  • HR manažerům na začátku kariéry 
  • manažerům, kteří se účastní výběrových řízení
  • všem, kdo se chtějí v této disciplíně zlepšit 
  • není vhodná pro dlouhodobé praktiky, kteří odhadnou kandidáta již „ode dveří“

Obsah kurzu

  • Úvod – jak na tom jsme v současnosti
  • Principy profesionálního interview
  • Off - line a on - line 
  • Různí komunikační partneři a jak s nimi vést rozhovor
  • Praktické nácviky těchto rozhovorů v modelových situacích
  • Poskytování referencí jako další prvek zpětné vazby o kandidátovi
  • Trendy v recruitment intelligence
  • Shrnutí a doporučení pro praxi

Cíle

  • praktické tipy a doporučení co dělat ale i čemu se vyhnout při vedení kvalitního pohovoru
  • co je stejné a jinak v off-line a on-line pohovoru, v respirátoru či roušce
  • ukotvení 3P principu – příprava, přítomní, prostředí ve výběrového pohovoru
  • využívání vhodných a profesionálních dotazovacích technik – co používat a co naopak nikdy
  • uvědomění si využívání dalšího mixu metod pro vhodný výběr kandidáta
  • vyzkoušíte si různorodou paletu rozhovorů
  • ke všemu uvedenému dostanete zpětnou vazbu od kolegů a lektora
  • diskusi a brainstorming k uvedeným tématikám 

Lektoři

Yvona Charouzdová
Yvona Charouzdová

Absolvovala obor Mezinárodní obchod na VŠE. Studijní zkušenosti získala také ve Velké Británii a Kanadě, absolvovala řadu odborných seminářů a tréninků v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získávala například jako obchodní a marketingová manažerka v Československém filmu (1984–1990), dále působila v Neumann International (1990–2001), kde se z pozice office manažerky a později obchodní manažerky vypracovala na pozici ředitelky a stala se také obchodní partnerkou. Přímo se podílela na rozvíjení a zavádění nových produktů na trh a na vedení projektů pro klíčové klienty. V letech 2001–2003 působila také jako manažerka koncepce tréninkových programů v Komerční bance, a.s. Byla první headhunterkou v Československu a s talent managementem má bohaté a dlouhodobé zkušenosti. Po lektorské stránce se specializuje na semináře zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, a to především v mezinárodních společnostech. Věnuje se také koučinku manažerů a dalším soft skills.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi