Zobrazit vše

Tvoříme hlasového asistenta

Hlasoví asistenti pohánění umělou inteligencí dramaticky změní celý marketing a zákaznický servis. Na 3hodinovém kurzu se seznámíte s Alexou od Amazonu, Google Asistentem a Siri. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
3 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21010040
Umělá inteligence (AI)
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
30. 5. 2024 09:00 - 12:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010040-0023
Cena bez DPH
2 990 Kč
30. 5. 2024 13:00 - 16:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010040-0024
Cena bez DPH
2 990 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010040-0005
Cena bez DPH
2 990 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010040-0006
Cena bez DPH
2 990 Kč

Vyjádření účastníků

Martin S.
"Vnímal jsem školení Hlasového asistenta z pohledu Helpdesku, resp. Servicedesku, kdy by toto mohlo mít využití nejen ve vztahu Helpdesk <-> Zákazník, ale i pro samotné pracovníky Helpdesku, kterým by nakonfigurované operace ovládané právě hlasem, mohli pomoci. Jinak, podání informací od Martina Krčka bylo určitě přínosem. Nejen, že má znalosti v dané oblasti, ale umí to i velice srozumitelně podat.
 "

Popis kurzu

Naučíte se navrhovat Voice Conversation Design – přirozenou hlasovou konverzaci. I bez znalosti programování si “naklikáte” funkčního asistenta, který bude komunikovat s lidmi - po chatu, nebo hlasem - přes telefon, slack či Facebook Messenger.

Komu je kurz určen

Kurz je určen pro inovátory, kteří se zajímají o technologické novinky. Pro marketingové specialisty a  zákaznický servis, který díky hlasovým asistentům přináší unikátní možnosti podpory 24/7 bez ohledu na množství dotazů. A v neposlední řadě i manažerům, kteří se nebojí vyniknout před konkurencí.

Obsah kurzu

  • Design – vytvoření přirozené hlasové konverzace v prostředí Google Dialogflow
  • Napojení na web, Facebook, tel. ústřednu, slack..
  • Propojení na Google Speaker (chytrý reproduktor)
  • Propojení s mobilním telefonem

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Lektoři

Martin Krček
Martin Krček

Specialista na AI

  • Martin pravidelně přednáší o umělé inteligenci a marketingu nejen v České republice, ale také v zahraničí, včetně Velké Británie, Španělska, Izraele, Německa a Polska. 
  • Je certifikovaný Google Developer Expert na oblast Machine Learning. 
  • Vedl týmy AI ve společnostech AT&T či IBM. 
  • Zorganizoval globální Voice Hackathon. 
  • Pracoval na implementaci hlasových asistentů a chatbotů pro renomované organizace, jako jsou Electrolux, ComApp, Český rozhlas a poskytoval workshopy pro O2, Google a ČSOB. 
  • Nyní pracuje ve společnosti Vodafone, kde implementuje nástroje umělé inteligence.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
MS Office 24. 8. 2023
Využijte státní příspěvek až 50 tis. Kč na IT kurzy

Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.

Náhledový obrázek novinky
Machine Learning 18. 3. 2023
Hlavní rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí

Strojové učení (ML) a umělá inteligence (AI) jsou příbuzné obory, ale není to totéž. Umělá inteligence je širší obor, který zahrnuje mnoho různých technologií, včetně strojového učení. Přečtěte si, jaké jsou kllíčové rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 1. 9. 2021
Co je umělá inteligence a proč se jí začít věnovat co nejdříve

Není to tak dávno, kdy byla umělá inteligence (Artificial Intelligence - AI) slovním spojením výlučně z oblasti sci-fi, dnes je však díky cloudovým službám realitou na dosah ruky každého z nás. Ruku v ruce s Azure se naučila mluvit, poslouchat, rozumět a samostatně se rozhodovat a díky tomu všemu pomáhat a ulehčovat nám život. Už dnes je tichým pomocníkem vašich oblíbených e-shopů, či zkušeným rádcem vaší navigace, a zítra může být i mnohem víc – součástí něčeho, co vytvoříte VY!

Vyjádření účastníků

Martin S.
"Vnímal jsem školení Hlasového asistenta z pohledu Helpdesku, resp. Servicedesku, kdy by toto mohlo mít využití nejen ve vztahu Helpdesk <-> Zákazník, ale i pro samotné pracovníky Helpdesku, kterým by nakonfigurované operace ovládané právě hlasem, mohli pomoci. Jinak, podání informací od Martina Krčka bylo určitě přínosem. Nejen, že má znalosti v dané oblasti, ale umí to i velice srozumitelně podat.
 "

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
MS Office 24. 8. 2023
Využijte státní příspěvek až 50 tis. Kč na IT kurzy

Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.

Náhledový obrázek novinky
Machine Learning 18. 3. 2023
Hlavní rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí

Strojové učení (ML) a umělá inteligence (AI) jsou příbuzné obory, ale není to totéž. Umělá inteligence je širší obor, který zahrnuje mnoho různých technologií, včetně strojového učení. Přečtěte si, jaké jsou kllíčové rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 1. 9. 2021
Co je umělá inteligence a proč se jí začít věnovat co nejdříve

Není to tak dávno, kdy byla umělá inteligence (Artificial Intelligence - AI) slovním spojením výlučně z oblasti sci-fi, dnes je však díky cloudovým službám realitou na dosah ruky každého z nás. Ruku v ruce s Azure se naučila mluvit, poslouchat, rozumět a samostatně se rozhodovat a díky tomu všemu pomáhat a ulehčovat nám život. Už dnes je tichým pomocníkem vašich oblíbených e-shopů, či zkušeným rádcem vaší navigace, a zítra může být i mnohem víc – součástí něčeho, co vytvoříte VY!

Proč s námi