Zobrazit vše
Novinka

Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami - Jak se nenechat vyvést z rovnováhy

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020329
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
12. - 13. 6. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020329-0028
Cena bez DPH
12 990 Kč
N
Novinka
25. - 26. 9. 2025
Jazyk
Místo
Praha 8
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020329-0030
Cena bez DPH
12 990 Kč

Popis kurzu

Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou

Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.

Komu je kurz určen

  • všichni, kdo chtějí vědět, jak komunikovat a vyjednávat s problémovou a komplikovanou osobou

Obsah kurzu

Kdo vlastně jsou vaši komplikovaní lidé

  • základní typy klientů a zákazníků
  • styly řešení konfliktních situací
  • co říkám svým chováním já a co můj partner
Motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže
  • zdvořilé odolávání
  • udržení profesionálního vztahu
  • negativní zpětná vazba a její použití

Obrana proti manipulaci a technikám tlaku

  • podstata manipulativního jednání
  • efektivní obrana
  • žádost o změnu chování 
Zvládání emoční zátěže
  • komunikace pod tlakem
  • drobná antistresová cvičení
  • praktický trénink pro zdolání komplikovaných partnerů

Cíle

  • Získáte přehled o problémových typech lidí a zjistíte, jak s nimi komunikovat.
  • Naučíte se zvládat emoce i poskytovat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi.
  • Nacvičíte si obranné taktiky při komplikovaném jednání.

Lektoři

Oswald Schorm
Oswald Schorm

Jsem absolventem Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obory český jazyk – psychologie a jednooborová psychologie, dále Institutu pro Gestalt a Psychosyntézu (IGAP), jsem NLP practicioner (Devon school) a mám několikaletý výcvik v koučinku (Koučink akademie, Koučink centrum). Od roku 1995 působím jako lektor vzdělávacích kurzů v oblasti aplikované psychologie (obchodní, personální a manažerské psychologie) a působil jsem v privátní psychologické praxi (diagnostika, koučink, poradenství). Jako lektor a konzultant jsem spolupracoval s mnoha významnými českými podniky včetně vzdělávání pro státní správu. V mém portfoliu figurují například Česká pojišťovna, IKEA ČR, Skanska, Datart, O2, Czechtrade, Česká televize, Makro CZ, Man Power, ČIŽP, CS MF ČR, JME, Infineon, Brush Sem aj.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi