Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
Kdo vlastně jsou vaši komplikovaní lidé
Obrana proti manipulaci a technikám tlaku
Jsem absolventem Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obory český jazyk – psychologie a jednooborová psychologie, dále Institutu pro Gestalt a Psychosyntézu (IGAP), jsem NLP practicioner (Devon school) a mám několikaletý výcvik v koučinku (Koučink akademie, Koučink centrum). Od roku 1995 působím jako lektor vzdělávacích kurzů v oblasti aplikované psychologie (obchodní, personální a manažerské psychologie) a působil jsem v privátní psychologické praxi (diagnostika, koučink, poradenství). Jako lektor a konzultant jsem spolupracoval s mnoha významnými českými podniky včetně vzdělávání pro státní správu. V mém portfoliu figurují například Česká pojišťovna, IKEA ČR, Skanska, Datart, O2, Czechtrade, Česká televize, Makro CZ, Man Power, ČIŽP, CS MF ČR, JME, Infineon, Brush Sem aj.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?