Zobrazit vše
Novinka

Trendy a strategie ve firemním nákupu - Praktické tipy pro současnou situaci na trhu pro firemní nákupčí

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU23020161
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
22. 8. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23020161-0008
Cena bez DPH
9 990 Kč
N
Novinka
22. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23020161-0010
Cena bez DPH
9 990 Kč

Popis kurzu

Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.

Podobný kurz na českém trhu dosud není. Reagujeme na zásadní změny na trhu a v ekonomice, které se promítají i do práce firemních nákupčích. Získáte základní know how, které je aktualizované na současné a budoucí podmínky.

Za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého nákupčího. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech a hned využitelně v praxi. Navíc obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe.

Komu je kurz určen

  • Začínajícím i zkušeným nákupčím a manažerům nákupu všech typů firem, kteří chtějí být skutečným přínosem pro firmu.
  • Majitelům firem a managementu firem, kteří chtějí vědět, co vše mohou od nákupu získat.
  • Obchodníkům, kteří chtějí poznat práci nákupu.

Není určeno pro nákupčí, kteří vykonávají administrativní činnosti.

Obsah kurzu

  • Ukotvení nákupního procesu - místo mezi ostatními procesy ve firmě
  • Interní klient/zákazníka jako klíč úspěchu a efektivity nákupu
  • Identifikace příležitostí pro nákladovou efektivitu
  • Zásoby jako ukazatel efektivního nákupu
  • Komoditní strategie jako nutnost současného přístupu
  • Dodavatelé, identifikace rizika, které představují
  • Strategie k dodavatelům
  • Controllingové aktivity a měření výkonnosti nákupu
  • Komunikace jako klíčová role nákupčího, na co si dát pozor
  • Měnící se role firemního nákupu, současné trendy, které přinesla post covidová

Cíle

  • Naučíte se vytvořit a realizovat komoditní strategii (komplexní nákupní postup) jakékoliv nákupní kategorie, s kterou velmi rychle zlepšíte výsledky vašeho nákupu.
  • Získáte unikátní metodiku jak krok za krokem realizovat úspory a další přínosy nákupu.
  • Osvojíte si praktický management dodavatelů přizpůsobený současné složité situaci na trhu, pomocí kterého zajistíte stabilitu a spolehlivost vašeho dodavatelského řetězce.
  • Seznámíte se s nejnovějšími trendy v digitalizaci nákupního procesu na skutečných praktických příkladech automatizace, robotizace, elektronizace firemního nákupu.
  • Očekávejte opravdu hodně náročný den plný interaktivity, nových poznatků, diskuse a praxe.
  • Získáte praktické návody jak krok za krokem aplikovat získané poznatky do praxe.

Lektoři

David Pinka
David Pinka

Absolvoval jsem obor „Ekonomie a řízení chemického a potravinářského průmyslu“ na VŠCHT a současně jsem získal titul MBA na Prague International Business School. Výčet mého manažerského působení je možno nalézt na mém Linkedin profilu, nicméně bych rád zmínil mé aktivní přispění ke vzniku největšího soukromého dopravce chemických produktů po železnici v ČR - UNIPETROL DOPRAVA. Dále pak mou vedoucí roli v jednom z prvních outsourcingů na výrobce manipulační techniky ve výrobní společnosti. Z poslední doby bych jmenoval mou roli interim manažera ve společnosti Carrier při obnově a stabilizaci oddělení nákupu a logistiky. Specializuji se jak na klasické vzdělávání, tak na osobní koučink a poradenství v tématech: logistické a nákupní procesy, týmová spolupráce, styly vedení týmů, motivace, obchodní a marketingová komunikace, řízení změn a lean management v logistice. Lektorskou praxi mám od roku 2012, nicméně si stále zachovávám vztah s realitou realizací projektů v optimalizaci (nákladové i procesní) u výrobních a obchodních firem. V rámci lektorského přístupu preferuji prokládat teoretické pasáže případovými studiemi tak, aby si účastníci zažili v rámci školení jednotlivé tematické oblasti. Ve volném čase se věnuji, kromě rodiny, hudbě 70. až 90. let a veteránům. 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi