Interaktivní a prakticky zaměřené školení je určené pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas a dosáhnout rovnováhy mezi prací
a osobním životem.
Čtvrtá generace time managementu jde nad samotnou prioritizaci, plány a upomínky. Vidí time management jako soulad práce s vlastními hodnotami a životními cíli, tedy opravdový work-life balance.
V rámci školení obohatíme tuto myšlenku také o nástroje AI, které mohou být dobrými pomocníky i v oblasti time managementu
a work-life balance.
Školení kombinuje teorii s diskusemi, skupinovým koučinkem a individuálními a skupinovými aktivitami. Cílem je, abyste odcházeli s jasnými kroky a nástroji, které zlepší váš work-life balance.
Evoluce time managementu
Osobní cíle a hodnoty
Praktický time management
AI v pracovním životě
AI v běžném životě
Tvorba akčního plánu
Jak jste se ke vzdělávání dostala?
Ke vzdělávání jsem se dostala postupně díky své praxi v korporátním marketingu a komunikaci, kde jsem často pracovala s lidmi a viděla, jak důležité je pro fungující a motivovaný tým sdílení zkušeností a rozvoj dovedností. Zároveň jsem ale nacházela nejlepší výsledky tam, kde si lidé na svá řešení a motivace přicházeli sami. Proto jsem se začala profesionálně věnovat koučinku a jeho silné metody promítám i do lektorování.
V posledním roce jsem se ve své zvídavosti ponořila i do tématu umělé inteligence. Absolvovala jsem kurz AI Coach Ambasador od Filipa Dřímalky a přidala jsem témata AI do svého portfolia. Baví mě propisovat téma AI také do tradičních témat, jako je například time management nebo komunikace.
Kde jste načerpala nejvíce zkušeností?
Nejvíc zkušeností jsem získala přímo na workshopech a koučovacích sezeních. Měla jsem možnost vést přes 130 koučovacích sezení v češtině a angličtině, skupinové koučinky a workshopy. Díky nim jsem více prostoupila do témat, která klienty pálí nejčastěji a našla efektivní kombinaci teorie, koučovacích nástrojů a hands-on aktivit. Klienti koučování a workshopů oceňují především uvolněnou atmosféru a praktičnost mých školení.
Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?
Vlastní motivace, interakce, hands-on a konkrétní kroky implementace.
Každý workshop se snažím přizpůsobit potřebám účastníků a dávám prostor, aby si sami uvědomili, co je pro ně důležité. Díky koučovacím nástrojům a hravému přístupu vytvářím uvolněnou atmosféru, která probouzí kreativitu a vůli učit se. Používám gamifikační prvky, skupinové aktivity a reálné případové studie z oboru klienta. Klienti odchází s jasnými kroky, které je vedou k zavedení nově nabytých znalostí do své práce a života.
Jakými projekty byste se chtěla pochlubit?
V korporátních kruzích jsem z poslední doby hrdá, že jsem svou činností přispěla k celo-evropskému talentovému programu společnosti Ormco. Velký přínos pro mě měl také projekt pro učitelský sbor jedné z největších základních škol v ČR (ZŠ E.Beneše, Praha), nebo vzdělávací a strategický projekt realizovaný s rychle se rozvíjející neziskovou organizací Cirkus.
Jakým tématům rozvoje se věnujete?
V poslední době se nejvíce orientuji na téma umělé inteligence: semináře pro začátečníky, pro odborné týmy, konzultace pro jednotlivce. Věnuji se také tématu integrace umělé inteligence do soft skills a důležitosti vybraných soft skills pro práci s umělou inteligencí. Kvůli měnícímu se trhu práce je AI také stále častějším tématem při koučování a při návazných konzultacích osobního rozvoje v této oblasti.
V této době je pro mě důležité také téma komunikace a time managementu, které jsou rozvojem umělé inteligence silně ovlivňovány. Věrná zůstávám v menším měřítku také marketingovým tématům, jako je brand strategy, storytelling nebo marketing for non-marketing.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?