Zobrazit vše
Novinka

Techniky vyjednávání pro nákupčí - Položte dodavatele na lopatky

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020382
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
27. - 28. 5. 2025
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020382-0039
Cena bez DPH
12 990 Kč
N
Novinka
19. - 20. 6. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020382-0035
Cena bez DPH
12 990 Kč
N
Novinka
3. - 4. 9. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020382-0038
Cena bez DPH
12 990 Kč
N
Novinka
20. - 21. 11. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020382-0043
Cena bez DPH
12 990 Kč

Popis kurzu

Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání

Trh je velmi obtížně předvídatelný, stále častěji dochází k výpadkům v dodavatelských řetězcích a cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Nákupčí svým vyjednáváním v podstatě rozhodují o schopnosti firem vyrábět a ovlivňují ekonomiku firem více než kdy v minulosti. V kurzu se dozvíte, jak vyjednávat v této náročné době. Stanete se profesionálními a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.

Komu je kurz určen

  • nákupčím, manažerům nákupu
  • majitelům firem, managementu a všem profesím, které vyjednávají a komunikují s dodavateli

Obsah kurzu

  • Jak se připravit na vyjednávání (bod po bodu, check list)
  • Jak stanovit strategii vyjednávání
  • Formy vyjednávání a jejich využití pro dosažení cílů
  • Jak pracovat s požadavky, argumenty, námitkami 
  • Jak určovat agendu, vést a řídit jednání
  • Speciální taktiky pro cenová jednání a jednání o požadavcích dodavatelů na zvyšování cen
  • Jak vyjednávat o zajištění dostupnosti vstupů a dosažení termínových cílů

  • Postupy pro zablokované jednání 
  • Co dělat když dodavatel řekne ne, berte nebo nechte být a nespolupracuje
  • Jak vyjednávat s konfliktním a agresivním vyjednavačem
  • Styly vyjednávání, využití osobnostních typů a další aspekty psychologie vyjednávání
  • Práce s otázkami, nasloucháním, mlčením
  • Prakticky trénink formou simulací, jejich natočení na kameru a následná analýza a rozbor jako nejúčinnější způsob získání vyjednávacích dovedností

Cíle

  • Zvýšíte své vyjednávací sebevědomí a vyjednávací kompetence.
  • Osvojíte si v praxi ověřené vyjednávací postupy a taktiky speciálně pro současnou situaci na trhu.
  • Dozvíte se, jak se připravit na vyjednávání, a získáte check list pro přípravu, aby vám už nic v přípravách neuniklo.
  • V tréninkových simulacích budete vystaveni náročným situacím, abyste byli připraveni na skutečná vyjednávání.
  • Budete umět dostat pod kontrolu ceny i dostupnost i ve zdánlivě ztracených situacích.
  • Dojde u vás ke skokovému zlepšení výsledků vyjednávání.

Lektoři

David Pinka
David Pinka

Absolvoval jsem obor „Ekonomie a řízení chemického a potravinářského průmyslu“ na VŠCHT a současně jsem získal titul MBA na Prague International Business School. Výčet mého manažerského působení je možno nalézt na mém Linkedin profilu, nicméně bych rád zmínil mé aktivní přispění ke vzniku největšího soukromého dopravce chemických produktů po železnici v ČR - UNIPETROL DOPRAVA. Dále pak mou vedoucí roli v jednom z prvních outsourcingů na výrobce manipulační techniky ve výrobní společnosti. Z poslední doby bych jmenoval mou roli interim manažera ve společnosti Carrier při obnově a stabilizaci oddělení nákupu a logistiky. Specializuji se jak na klasické vzdělávání, tak na osobní koučink a poradenství v tématech: logistické a nákupní procesy, týmová spolupráce, styly vedení týmů, motivace, obchodní a marketingová komunikace, řízení změn a lean management v logistice. Lektorskou praxi mám od roku 2012, nicméně si stále zachovávám vztah s realitou realizací projektů v optimalizaci (nákladové i procesní) u výrobních a obchodních firem. V rámci lektorského přístupu preferuji prokládat teoretické pasáže případovými studiemi tak, aby si účastníci zažili v rámci školení jednotlivé tematické oblasti. Ve volném čase se věnuji, kromě rodiny, hudbě 70. až 90. let a veteránům. 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi