Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání
Trh je velmi obtížně předvídatelný, stále častěji dochází k výpadkům v dodavatelských řetězcích a cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Nákupčí svým vyjednáváním v podstatě rozhodují o schopnosti firem vyrábět a ovlivňují ekonomiku firem více než kdy v minulosti. V kurzu se dozvíte, jak vyjednávat v této náročné době. Stanete se profesionálními a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.
Absolvoval jsem obor „Ekonomie a řízení chemického a potravinářského průmyslu“ na VŠCHT a současně jsem získal titul MBA na Prague International Business School. Výčet mého manažerského působení je možno nalézt na mém Linkedin profilu, nicméně bych rád zmínil mé aktivní přispění ke vzniku největšího soukromého dopravce chemických produktů po železnici v ČR - UNIPETROL DOPRAVA. Dále pak mou vedoucí roli v jednom z prvních outsourcingů na výrobce manipulační techniky ve výrobní společnosti. Z poslední doby bych jmenoval mou roli interim manažera ve společnosti Carrier při obnově a stabilizaci oddělení nákupu a logistiky. Specializuji se jak na klasické vzdělávání, tak na osobní koučink a poradenství v tématech: logistické a nákupní procesy, týmová spolupráce, styly vedení týmů, motivace, obchodní a marketingová komunikace, řízení změn a lean management v logistice. Lektorskou praxi mám od roku 2012, nicméně si stále zachovávám vztah s realitou realizací projektů v optimalizaci (nákladové i procesní) u výrobních a obchodních firem. V rámci lektorského přístupu preferuji prokládat teoretické pasáže případovými studiemi tak, aby si účastníci zažili v rámci školení jednotlivé tematické oblasti. Ve volném čase se věnuji, kromě rodiny, hudbě 70. až 90. let a veteránům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?