Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebelepší myšlenka nemá naději na prosazení, když ji neumíme dobře prezentovat druhým a podpořit ji jasnými a přesvědčivými argumenty. Pokud vás ty nejsilnější argumenty napadají až po skončení jednání, tento kurz je přesně pro vás.
Ani sofistikovaný argument není výhrou, když mu nikdo nerozumí
Váš argument může být přesvědčivý, pouze pokud vás někdo poslouchá
Ovlivnění komunikačního partnera na základě jeho osobnosti
Cvik dělá mistra
„Absolvovala jsem FFUK v Praze. Nejprve jsem působila na manažerských pozicích v obchodní společnosti. Od roku 2005 spolupracuji na mezinárodních projektech zaměřených na přenos „Know How“ v oblasti zdravotnictví. Od roku 2004 jsem se stala organizátorem, odborným garantem a lektorem mnoha vzdělávacích programů pro vrcholové manažery v oblasti soft skills (např. Vodafone Czech Rep.a.s., Benteler ČR s.r.o., Hyunday a další) . Od roku 2015 jsem pracovala jako pedagog v oblasti managementu a psychologie na 1.LF UK v Praze. Rovněž pracuji jako externí supervizor managementu v Thomayerově fakultní nemocnici. Jsem držitelkou mnoha odborných certifikátů např.: Certifikát mediátora s celostátní platností – ARK Bratislava, Supervizor/Trenér – Evropská asociace pro supervizi a koučink se sídlem v Berlíně, Výcvik v koučování změn – Clarte Mnichov, Experienciální výcvik ve skupinové psychoterapii a autogenním tréninku – BIP Brno. Velmi ráda vedu kurzy věnující se chování lidí v organizacích a řízení konfliktů. Při seminářích pracuji s konkrétními příklady a využívám skupinovou dynamikou pro zapojení všech účastníků. Důraz rovněž kladu na dostatečnou zpětnou vazbu."
Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu.
Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA.
Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP.
Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let. To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru„ Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.