Zobrazit vše
Novinka

Strategie a taktika argumentace - Trénink argumentačních dovedností

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU23020160
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
15. - 16. 10. 2025
Jazyk
Místo
Praha 8
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23020160-0023
Cena bez DPH
10 990 Kč
N
Novinka
27. - 28. 11. 2025
Jazyk
Místo
Ostrava
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23020160-0036
Cena bez DPH
10 990 Kč
N
Novinka
2. - 3. 12. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23020160-0035
Cena bez DPH
10 990 Kč
N
Novinka
18. - 19. 12. 2025
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23020160-0034
Cena bez DPH
10 990 Kč

Popis kurzu

Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebelepší myšlenka nemá naději na prosazení, když ji neumíme dobře prezentovat druhým a podpořit ji jasnými a přesvědčivými argumenty. Pokud vás ty nejsilnější argumenty napadají až po skončení jednání, tento kurz je přesně pro vás.

Komu je kurz určen

  • všem, kteří chtějí lépe zvládat komunikační situace a lépe využívat své argumentační schopnosti

Obsah kurzu

Ani sofistikovaný argument není výhrou, když mu nikdo nerozumí

  • Důležitost přípravy argumentů
  • Správná výstavba argumentů
  • Srozumitelnost argumentů
  • Délka argumentů
  • Práce s rychlostí řeči
  • Nácvik konkrétních dovedností, zpětná vazba

Váš argument může být přesvědčivý, pouze pokud vás někdo poslouchá

  • Atmosféra při argumentaci – tvorba emočních mostů
  • Typy bloků při rozhovoru a jejich důvody
  • Přesvědčivost argumentů
  • Odhadnutí silných a slabých argumentů
  • Aktivní naslouchání
  • Technika práce s argumenty protistrany
  • Nácvik konkrétních dovedností, zpětná vazba

Ovlivnění komunikačního partnera na základě jeho osobnosti

  • Faktory ovlivňující účinnou argumentaci
  • Příprava na možné námitky
  • Vliv emocí na argumenty
  • Emocionální a logické argumenty, jejich tvorba a vědomé využití
  • Nácvik konkrétních dovedností, zpětná vazba

Cvik dělá mistra

  • Správné řazení argumentů pro zvýšení přesvědčivosti
  • Tvorba a využití strukturovaných argumentů
  • Postoje k argumentům
  • Smysl pohotových reakcí
  • Nácvik všech získaných dovedností, zpětná vazba

Cíle

  • zorientujete se v argumentačních technikách a strategiích
  • naučíte se argumentovat a jasně prezentovat svoje myšlenky
  • budete umět rozpoznávat a tvořit různé typy argumentů a díky tomu volit adekvátní reakci
  • zjistíte, jak zvýšit přesvědčivost svých argumentů
  • získáte návod, jak efektivně a účinně zacházet s emocemi a časem při argumentaci
  • vše si budete moci vyzkoušet v bezpečném prostředí pod vedením lektora

Lektoři

Šárka Dynáková
Šárka Dynáková

„Absolvovala jsem FFUK v Praze. Nejprve jsem působila na manažerských pozicích v obchodní společnosti. Od roku 2005 spolupracuji na mezinárodních projektech zaměřených na přenos „Know How“ v oblasti zdravotnictví. Od roku 2004 jsem se stala organizátorem, odborným garantem a lektorem mnoha vzdělávacích programů pro vrcholové manažery v oblasti soft skills (např. Vodafone Czech Rep.a.s., Benteler ČR s.r.o., Hyunday a další) . Od roku 2015 jsem pracovala jako pedagog v oblasti managementu a psychologie na 1.LF UK v Praze. Rovněž pracuji jako externí supervizor managementu v Thomayerově fakultní nemocnici. Jsem držitelkou mnoha odborných certifikátů např.: Certifikát mediátora s celostátní platností – ARK Bratislava, Supervizor/Trenér – Evropská asociace pro supervizi a koučink se sídlem v Berlíně, Výcvik v koučování změn – Clarte Mnichov, Experienciální výcvik ve skupinové psychoterapii a autogenním tréninku – BIP Brno. Velmi ráda vedu kurzy věnující se chování lidí v organizacích a řízení konfliktů. Při seminářích pracuji s konkrétními příklady a využívám skupinovou dynamikou pro zapojení všech účastníků. Důraz rovněž kladu na dostatečnou zpětnou vazbu."

Denisa Dohnalová
Denisa Dohnalová

Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu.
Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA.
Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální  koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International  a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP. 
Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let.  To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru„ Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi