Mít osobního kouče se nepoštěstí každému, proč tedy nebýt koučem sám sobě
Chtěli byste pracovat sami se svým potenciálem? Věříte účinnosti koučování? Chcete dostat odpovědi, jak se rozhodovat sám za sebe, ať už v těžkých pracovních situacích, do kterých se opakovaně dostáváte, nebo v životě jako takovém? Chcete prozkoumat své skutečné motivy, záměry a touhy? Účastí na tomto tréninku získáte inspirativní odpovědi a budete schopni se sebou a vnitřními zdroji lépe pracovat.
Koučování jako životní styl
Práce s vlastními emocemi, jako součástí procesu
Zásady koučování
Sebereflexe a zpětná vazba
„Jsem lektor, kouč a psychoterapeut (v oblasti závislostí). Svou lektorskou činnost, které se věnuji od roku 2007, stavím na manažerských zkušenostech (vedení obchodního týmu – společnost top vision, vedení produkčního týmu v oblasti vzdělávání – společnost top vision, vedení jazykové školy – Empire). Působila jsem jako lektor a kouč pro střední management v České Spořitelně. Ve svých kurzech propojuji tyto zkušenosti s odbornými znalostmi v oblasti psychoterapie a koučování. Po studiu UTB ve Zlíně (obor marketingové a sociální komunikace) jsem absolvovala pětiletý sebezkušenostní výcvik v integrativní psychoterapii (Skálův Institut – SUR program), dále certifikovaný roční výcvik Koučink jako umění. Věnuji se prožitkovým technikám, práci s tělem a reflexi. Čerpám z osobních zkušeností z vedení kurzů pod záštitou Prázdninové školy Lipnice. Kromě lektorské činnosti a psychoterapeutické práce přednáším pro veřejnost a školy na téma Závislosti ve vztazích - jak vést děti k odpovědnosti a samostatnosti a téma Závislosti v partnerství. Mou vášní jsou témata týkající se vztahů, komunikace, práce s vědomím sebe sama a využívání vlastního potenciálu."
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?