Zobrazit vše
Novinka

Psychologie v obchodním vyjednávání - VENI, VIDI, VICI v obchodním vyjednávání

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020309
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
9. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020309-0015
Cena bez DPH
9 990 Kč

Popis kurzu

Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky
Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v tomto kurzu budeme zabývat psychologií, technikami obchodní interakce a budováním pozitivních emocí. Budeme diskutovat o konkrétních případech, kdy používat open ended questions a kdy closing questions. Detailně si probereme jednotlivé fáze vyjednávání z našeho i klientova pohledu. Identifikujeme překážky, které nás mohou potkat, a způsoby, jak je překonat. Budeme diskutovat, jak prezentovat value proposition, vzbudit zájem zákazníků a nebavit se jen o ceně.

Komu je kurz určen

  • členům top managementu a středního managementu
  • expertům a mladým talentům, kteří mají kariérní ambice
  • obchodním a marketingovým profesionálům
  • pracovníkům nákupu

Obsah kurzu

  • Principy efektivní komunikace
  • Verbální versus neverbální komunikace, aktivní naslouchání (active listening)
  • Bariéry efektivní komunikace a jak je překonat
  • Emoční inteligence, její vliv na úspěšné jednání
  • Fáze obchodního jednání
  • AIDDA model a jeho aplikace
  • Features/Benefits a techniky využití
  • Jak budovat pozitivní emoce, buyer's regret syndrom a techniky jeho překonání
  • 4 Harvard Principles of Negotiations
  • Překážky jednání, jak je poznat a jak je překonat
  • Specifika jednání na různých úrovních, metody, techniky, cvičení
  • Q&A, závěr

Cíle

  • detailně pochopíte psychologii interakce mezi lidmi
  • porozumíte jednotlivým fázím obchodního jednání a naučíte se ho úspěšně řídit
  • poznáte metody a techniky, jak budovat pozitivní emoce během jednání
  • dozvíte se, jak analyzovat signály během jednání a aplikovat je na vaše value proposition
  • identifikujete překážky během jednání a osvojíte si metody a techniky jejich překonání
  • porozumíte rozdílům v jednání na různých úrovních (od referenta až po prezentaci představenstvu) a poznáte techniky, jak tato jednání úspěšně vést

Lektoři

Miroslav Focht
Miroslav Focht

Po studiu na pražské technice jsem získával další vzdělání na prestižních britských a amerických universitách (Harvard, Cranfield, Warwick, US Military Academy West Point, MBA na Sheffield University atd), a mnoha dalších kurzech a seminářích. Má kariéra v posledních 30 letech se dá rozdělit do dvou částí – 10 let jsem působil v businessu Venture Capital (ICS Inc, USA) jako Project Director a od roku 1995 v globální funkci Vice President & Chief Analyst. Posledních 20 let jsem pracoval pro mezinárodní strojírenskou firmu kotovanou na londýnské burze (IMI plc) v pozicích Generální ředitel, Managing Director Central & Eastern Europe a od roku 2013 jako President Europe, Middle East & Africa a člen globálního představenstva. Má specializace vyplývá z mého vzdělání a profesního backgroundu – Leadership, řízení businessu, rozvoj lidí a důraz na etické aspekty businessu Lektorské činnosti jsem se věnoval vždy, ať už formou mentoringu, vystupováním na otevřených kurzech a business konferencích po celém světě. Můj lektorský přístup spočívá ve skloubení teorií a modelů z univerzit a zkušenostmi, které byly prověřeny praxí. Jsem velký fanda podpory kritického myšlení, konstruktivního střetu různých názorů a diskuze.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi