Zobrazit vše
Novinka

Profesionální zákaznická péče - Pro nadstandardní zákaznický zážitek

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020393
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
2. 9. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020393-0028
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
20. 11. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020393-0031
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty

Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.

Komu je kurz určen

  • pracovníkům péče o zákazníky
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi

Obsah kurzu

Zaměřeno na zákazníky

  • zákazníci (interní, externí) jejich význam
  • očekávání zákazníků a momenty pravdy
  • vymezení obtížných situací v praxi účastníků

Zásady efektivní komunikace se zákazníky

  • význam prvního dojmu
  • vhodné/nevhodné výrazy
  • přesvědčivá mimoslovní komunikace

Profesionální struktura rozhovoru

  • profesionální zahájení hovoru
  • analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
  • návrh řešení a přesvědčivá argumentace
  • pozitivní závěr rozhovoru

Náročné situace v rozhovoru

  • jak uklidnit rozčílené zákazníky
  • empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
  • účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi

Aplikace do praxe účastníků

  • nejčastější chyby a jak jim předejít
  • nácvik reálných situací z praxe

Cíle

  • zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
  • naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech

Lektoři

Jitka Patríková
Jitka Patríková

Absolvovala jsem studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání jsem dále získala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde jsem prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 jsem získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti jsem získala v ČSA, kde jsem pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací jsem prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působím jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Jsem členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuji se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi