Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Zaměřeno na zákazníky
Zásady efektivní komunikace se zákazníky
Profesionální struktura rozhovoru
Náročné situace v rozhovoru
Aplikace do praxe účastníků
Absolvovala jsem studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání jsem dále získala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde jsem prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 jsem získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti jsem získala v ČSA, kde jsem pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací jsem prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působím jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Jsem členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuji se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.