Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Role asistentky a zásadní předpoklady pro úspěšný výkon profese
Typologie osobnosti a komunikační strategie
Efektivní spolupráce
Komunikační techniky a umění jednat s lidmi
Time management
Náročné situace v praxi asistentky
„Vystudovala jsem Univerzitu Karlovu, Fakultu filozofickou, obor Psychologie. V letech 1993–1997 jsem prošla pětiletým psychoanalytickým výcvikem při Institutu aplikované psychoanalýzy. V roce 2002 jsem absolvovala studium se zaměřením na aplikovanou sociální psychologii. Získala jsem klinickou praxi jako terapeut a diagnostik v Psychiatrické léčebně v Bohnicích při léčbě závislostí. Pracovala jsem jako manažerka pro lidské zdroje v soukromém sektoru a také jako poradkyně a spolupracovnice personálně poradenských společností. Od roku 1996 působím jako nezávislá poradkyně, lektorka a koučka manažerských a sociálních dovedností. Jako lektorka se zaměřuji na rozmanitá témata: komunikační dovednosti, vedení a motivaci lidí, týmovou spolupráci, zvládání konfliktů, stresu a relaxační techniky, prezentační dovednosti, time management aj. Pracovala jsem na projektech pro společnosti Generali Pojišťovna, Tatra Banka Slovenská republika, Ikea, Baxter BioScience, Copy General, Česká Rafinérská, Mora Top a dalších. Publikuji a spolupracuji s nakladatelstvím Burda Media. V roce 2006 jsem vydala knihu Týmová spolupráce v nakladatelství Grada Publishing.“
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.