Zobrazit vše
Novinka

Profesionální asistentka manažera s certifikátem - Buďte oporou manažera i pracovního týmu

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020366
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
1. - 2. 12. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020366-0036
Cena bez DPH
12 990 Kč
N
Novinka
5. - 6. 2. 2026
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020366-0037
Cena bez DPH
12 990 Kč

Popis kurzu

Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.

Komu je kurz určen

  • asistentkám manažerů, které chtějí rozšířit své kompetence
  • začínajícím office manažerkám

Obsah kurzu

Role asistentky a zásadní předpoklady pro úspěšný výkon profese

  • Profesní role kontra osobní role správné asistentky
  • Vlastnosti a dovednosti efektivní asistentky
  • Profesionální image asistentky

Typologie osobnosti a komunikační strategie

  • Jak chápat jiné lidi
  • Umění komunikace s nadřízenými i podřízenými
  • Komunikační strategie podle typů osobnosti

Efektivní spolupráce

  • Management vztahů, navazování kontaktu
  • Kvalifikovaná asistence, vymezení kompetencí
  • Optimální spolupráce s manažerem a kolegy
  • Šéf muž, šéf žena
  • Organizace sekretariátu
  • Písemná komunikace

Komunikační techniky a umění jednat s lidmi

  • Péče o návštěvy a důležitá pravidla etikety
  • Small talk aneb umění lehké konverzace 
  • Profesionální vedení telefonického rozhovoru
  • Pohotová argumentace a profesionální komunikace
  • Asertivní dovednosti a techniky

Time management

  • Organizování aktivit a rozložení v čase
  • Určování priorit
  • Účinné tipy pro efektivní práci s časem

Náročné situace v praxi asistentky

  • Nároční lidé
  • Konfliktní situace
  • Zvládání obtížných úkolů 

Cíle

  • naučíte se profesionálně komunikovat s nadřízenými i podřízenými, klást otázky i telefonovat
  • osvojíte si umění lehké společenské konverzace i pravidla péče o návštěvy
  • poznáte, jaká je vaše role při týmové spolupráci, jaké jsou vaše přednosti a co můžete zlepšit
  • posílíte své sebevědomí, důvěryhodnost a schopnost profesionálního vystupování
  • obdržíte užitečnou zpětnou vazbu od zkušené psycholožky a expertky na soft skills
  • vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES

Lektoři

Lenka Kolajová
Lenka Kolajová

„Vystudovala jsem Univerzitu Karlovu, Fakultu filozofickou, obor Psychologie. V letech 1993–1997 jsem prošla pětiletým psychoanalytickým výcvikem při Institutu aplikované psychoanalýzy. V roce 2002 jsem absolvovala studium se zaměřením na aplikovanou sociální psychologii. Získala jsem klinickou praxi jako terapeut a diagnostik v Psychiatrické léčebně v Bohnicích při léčbě závislostí. Pracovala jsem jako manažerka pro lidské zdroje v soukromém sektoru a také jako poradkyně a spolupracovnice personálně poradenských společností. Od roku 1996 působím jako nezávislá poradkyně, lektorka a koučka manažerských a sociálních dovedností. Jako lektorka se zaměřuji na rozmanitá témata: komunikační dovednosti, vedení a motivaci lidí, týmovou spolupráci, zvládání konfliktů, stresu a relaxační techniky, prezentační dovednosti, time management aj. Pracovala jsem na projektech pro společnosti Generali Pojišťovna, Tatra Banka Slovenská republika, Ikea, Baxter BioScience, Copy General, Česká Rafinérská, Mora Top a dalších. Publikuji a spolupracuji s nakladatelstvím Burda Media. V roce 2006 jsem vydala knihu Týmová spolupráce v nakladatelství Grada Publishing.“

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi