Jak by se vám žilo, kdybyste se naučili oceňovat maličkosti, mít naději, vnímat víc pozitivno a zůstat u toho nohama na zemi?
Dobře, ale... je to nemožné? Není. Náš mozek je sice naprogramovaný vnímat spíš to negativní, ale pozitivní mindset se dá natrénovat. Přidejte se k našemu půl dennímu tréninku a získejte mnoho praktických tipů, jak do svého života dostat více příjemných pocitů.
Pozitivní mindset je dovednost, která se dá rozvíjet a posilovat. Neznamená to být za všech okolností šťastný a popírat realitu, je to o pozornosti na to dobré, co se v našem životě i kolem nás děje, o práci s myšlenkami i emocemi.
Pomáhá zvyšovat odolnost vůči stresu, zlepšovat náladu a osobní spokojenost, zlepšovat vztahy, udržet naději i v náročnějším období, nacházet nová řešení.
Především všem, kteří se cítí negativně naladěni a rádi by to změnili.
Věnuji se osobnímu koučování a koučování zaměřenému na zdravý životní styl v celostním pojetí. Dělá mi radost pomáhat, inspirovat a rozvíjet jednotlivce i skupiny, a s empatií a laskavostí je provázet na cestě za spokojenějším životem v pracovní i osobní rovině. A protože praxe je lepší, než povídání, čekají vás se mnou kurzy i školení plné dynamiky, interakce, inspirace a zážitků.
Při vedení čerpám z dlouholetých zkušeností a znalostí. S akreditací Výživového poradce od MŠMT a certifikací Somatického kouče uznávanou ICF v kategorii ACSTH, se zaměřuji na harmonii těla a mysli. Mé dovednosti jsou podpořeny účastí na terapeutickém výcviku Life Dynamic a absolvováním kurzů mindfulness.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?