Zobrazit vše
Novinka

Personalistika v praxi - BEST PRACTICES - načerpejte novou inspiraci

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020340
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
15. 5. 2024 07:00 - 14:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020340-0022
Cena bez DPH
7 990 Kč
N
Novinka
12. 9. 2024 07:00 - 14:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020340-0024
Cena bez DPH
7 990 Kč

Popis kurzu

Pokud dokážete využít komplexní rozsah personální práce, získáte skutečný vliv na výkon týmů i jednotlivců
Věříte, že HR oddělení má mnohem větší potenciál, než jen roli administrátora a správce personální agendy? V tom případě je tento kurz určen právě vám. Poznejte možnosti a výhody strategického HR a budujte spolu s dovednostmi i respektovanou a partnerskou pozici ve firmě.  

 

Komu je kurz určen

  • začínajícím i zkušenějším personalistům, kteří chtějí „zpevnit“ HR roli ve firmě a realizovat skutečně efektivní personální kroky na podporu firemních výsledků
  • personalistům, vedoucím týmů, manažerům i ředitelům, kteří využívají principy personalistiky pro budování týmů, pracovního prostředí a mají odpovědnost za nasazení a výkon svých lidí

Obsah kurzu

Role HR ve společnostech

  • servisní, odborná, podpůrná, strategická, partnerská 
  • pohled na personalistiku ve firmách – (ne)funkční modely – co chce HR, co potřebuje firma

Co v každé knize personalistiky nevyčtete

  • životní cyklus zaměstnance vs. důležitá role personalisty/manažera v jednotlivých fázích
  • motivace nejsou benefity; faktory vlivu na výkon, co/jak ovlivní personalista
  • rozhodující faktory na výkon lidí ve společnosti
  • rozvoj a vzdělávání – náklad vs. investice; jak investovat správně v oblasti náboru, rozvoje a vzdělávání – správné koncepční kroky 
  • kdo nehodnotí, neposouvá výsledky – jak objektivně hodnotit pracovní výkon?
  • jak provázat měření pracovního výkonu s osobním plánem rozvoje?

Bez managementu to nepůjde 

  • HR a management – vzájemný vztah; vlivy, nejčastější úzká místa spolupráce a jak je zvládnout
  • „nestačí vědět“ - prodej návrhů a koncepcí – aby bylo nasloucháno a návrhy přijaty 

Cíle

  • získáte větší sebejistotu pro spolupráci s manažery firmy
  • pochopíte klíčové personální nástroje celé HR oblasti 
  • vyhnete se častým chybám při personálních krocích
  • zamezíte ztrátám těžko získaných zaměstnanců a budete vědět, jak na snížení fluktuace
  • získáte nástroje, jak nastavit motivující prostředí
  • odnesete si konkrétní tipy a příklady z HR praxe přizpůsobené vašemu okruhu práce a podnikání
  • dozvíte se, jak na řešení náročných personálních situací

Lektoři

Hana Ondráčková
Hana Ondráčková

Jako HR konzultantka, lektorka a koučka těžím ze své více než 23leté zkušenosti z firem různých oborů. Pracovala jsem 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistka lidských zdrojů v Home Creditu. Nejvíce si vážím znalostí spojených s rozvojem a výkonem lidí. Působila jsem také jako lektorka manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Teoretická východiska pro svou profesní činnost jsem získala mj. při studiu magisterského celostního oboru sociální pedagogiky se zaměřením na psychologii, vzdělávání dospělých a sociologii. Ve své praxi se opírám o diagnostické a psychologické techniky, vizualizační techniky, také o certifikovaný výcvik „trenéra trenérů“ u OTC v Olomouci, výcvik „kouče“ u Koučink centra v Praze, či dovednosti osobní diagnostiky získané u mezinárodní společnosti Thomas International.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Proč s námi