Zobrazit vše
Novinka

Nově na manažerské pozici: Z kolegy nadřízeným - Kompaktní know-how pro úspěšný start

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020326
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
27. - 28. 8. 2025
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020326-0092
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
4. - 5. 9. 2025
Jazyk
Místo
Praha 8
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020326-0088
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
25. - 26. 11. 2025
Jazyk
Místo
Ostrava
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020326-0098
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
27. - 28. 11. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020326-0097
Cena bez DPH
11 990 Kč

Popis kurzu

Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích

Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.

Komu je kurz určen

  • začínající manažeři

Obsah kurzu

Předpoklady úspěšného startu na vedoucí pozici

  • sebereflexe a identifikace s vaší novou rolí
  • sebevědomí, sebehodnocení a sebedůvěra
  • jak optimálně přejít z role spolupracovníka do role nadřízeného
Vedení lidí
  • vedení sebe samých jako základ vedení druhých lidí
  • analýza vašeho manažerského stylu
  • individuality ve vašem týmu a jejich potenciál 
Vytvoření týmu pro řešení i náročných cílů
  • základy správného vedení týmu
  • formulace cílů, jejich načasování a rady pro případné nedodržení stanoveného plánu
  • získání podpory vašich podřízených

Komunikace nahoru a dolů

  • prosazením se u nadřízených
  • asertivní techniky vyjednávání
  • manažerská komunikace změn 
Zvládání konfliktů
  • konstruktivní kritika
  • naučte se přijímat zpětnou vazbu
  • kontrolujte a hodnoťte, aniž byste působili autoritativně

Cíle

  • dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení
  • naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést
  • poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu
  • osvojíte si řešení modelových konfliktních situací

Lektoři

Yvona Charouzdová
Yvona Charouzdová

Absolvovala obor Mezinárodní obchod na VŠE. Studijní zkušenosti získala také ve Velké Británii a Kanadě, absolvovala řadu odborných seminářů a tréninků v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získávala například jako obchodní a marketingová manažerka v Československém filmu (1984–1990), dále působila v Neumann International (1990–2001), kde se z pozice office manažerky a později obchodní manažerky vypracovala na pozici ředitelky a stala se také obchodní partnerkou. Přímo se podílela na rozvíjení a zavádění nových produktů na trh a na vedení projektů pro klíčové klienty. V letech 2001–2003 působila také jako manažerka koncepce tréninkových programů v Komerční bance, a.s. Byla první headhunterkou v Československu a s talent managementem má bohaté a dlouhodobé zkušenosti. Po lektorské stránce se specializuje na semináře zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, a to především v mezinárodních společnostech. Věnuje se také koučinku manažerů a dalším soft skills.

Denisa Dohnalová
Denisa Dohnalová

Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu.
Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA.
Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální  koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International  a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP. 
Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let.  To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru„ Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi