Zobrazit vše
Novinka

Na emoce bez emocí - Jak porozumět druhým i sobě samému

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU21020394
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
17. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU21020394-0068
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
7. 11. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU21020394-0072
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
10. 12. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU21020394-0075
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích

V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli, snažíme racionálně udržet své emoce pod kontrolou. Někdy se ale může stát, že nás emoce naprosto ovládnou, a výsledek může být katastrofický. Na tomto semináři se naučíte, jak lépe porozumět svým reakcím, jak vycházet s naprosto odlišným typem lidí, jak bezpečně vyjadřovat své emoce a jak negativní emoce v rámci náročných situací zastavovat.

Komu je kurz určen

  • všem, kteří chtějí posílit svou dovednost zvládat své emoce
  • všem, kteří řeší emočně vypjaté a konfliktní situace
  • těm, kdo potřebují posílit dovednost empatie a zároveň zohlednit v interakci s druhým i své vlastní potřeby

Obsah kurzu

  • Vzájemná souvislost mezi emocemi, myšlením, tělesnými reakcemi, chováním a vlivy vnějšího okolí.
  • Odlišnosti v lidském nastavení (tzv. Thinker versus Feeler čili racionální versus emoční typ), co se můžu od opačného typu naučit.
  • Negativní a pozitivní emoce - jaké nenaplněné či naopak naplněné potřeby se za nimi skrývají, jejich prožívání v těle a jejich projevy v neverbální komunikaci.
  • Jak pracovat s vlastními emocemi – jak si je lépe zvědomit, pojmenovat a v klidu vyjádřit.
  • Užitečné techniky – ventilace vzteku, frustrace, práce se strachem, techniky na budování psychické odolnosti.
  • Jak rozpoznat emoce u druhých a jak na ně reagovat.
  • Předcházení vyvolávání negativních pocitů v druhých a dovednost empatie.

Cíle

  • Dospějete k porozumění sobě samému i reakcím svého okolí.
  • Prohloubíte své sebeovládání a umění empatie.
  • Získáte návod, jak své emoce „dospěle“ vyjádřit, aniž by protistrana reagovala emotivně.
  • Prakticky si vyzkoušíte množství užitečných technik.

Lektoři

Šárka Dynáková
Šárka Dynáková

„Absolvovala jsem FFUK v Praze. Nejprve jsem působila na manažerských pozicích v obchodní společnosti. Od roku 2005 spolupracuji na mezinárodních projektech zaměřených na přenos „Know How“ v oblasti zdravotnictví. Od roku 2004 jsem se stala organizátorem, odborným garantem a lektorem mnoha vzdělávacích programů pro vrcholové manažery v oblasti soft skills (např. Vodafone Czech Rep.a.s., Benteler ČR s.r.o., Hyunday a další) . Od roku 2015 jsem pracovala jako pedagog v oblasti managementu a psychologie na 1.LF UK v Praze. Rovněž pracuji jako externí supervizor managementu v Thomayerově fakultní nemocnici. Jsem držitelkou mnoha odborných certifikátů např.: Certifikát mediátora s celostátní platností – ARK Bratislava, Supervizor/Trenér – Evropská asociace pro supervizi a koučink se sídlem v Berlíně, Výcvik v koučování změn – Clarte Mnichov, Experienciální výcvik ve skupinové psychoterapii a autogenním tréninku – BIP Brno. Velmi ráda vedu kurzy věnující se chování lidí v organizacích a řízení konfliktů. Při seminářích pracuji s konkrétními příklady a využívám skupinovou dynamikou pro zapojení všech účastníků. Důraz rovněž kladu na dostatečnou zpětnou vazbu."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi