Zobrazit vše
Novinka

Mosty mezi generacemi: Umění týmové komunikace - Nástroje pro efektivní komunikaci napříč generacemi

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
8 hodin
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24020033
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
21. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24020033-0012
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
8. 12. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU24020033-0013
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a tuhle rovnici si dáme do kontextu každodenního života?

Mezigenerační komunikace je klíčovým faktorem v moderním pracovním prostředí, kde se setkávají různé generace s odlišnými komunikačními styly a pracovními přístupy. Tento kurz vám poskytne důkladné porozumění rozdílům mezi generacemi a praktické strategie pro efektivní komunikaci a spolupráci napříč generacemi.

Komu je kurz určen

  • Vedoucím a manažerům pracujícím s týmy složenými z různých generací.
  • Lidem, kteří chtějí zdokonalit své komunikační dovednosti a porozumění mezigeneračním rozdílům.
  • Profesionálům, kteří hledají strategie pro efektivní vedení a spolupráci v mezigeneračním pracovním prostředí.

Obsah kurzu

Úvod do mezigeneračních rozdílů

  • Definice klíčových generací
  • Trendy a faktory ovlivňující mezigenerační rozdíly

Komunikace a porozumění napříč generacemi

  • Komunikační styly a preference různých generací
  • Technologie a vliv na mezigenerační komunikaci
  • Efektivní strategie pro komunikaci napříč generacemi

Práce a leadership v mezigeneračním prostředí

  • Různé přístupy k práci a pracovnímu životu v různých generacích
  • Leadership napříč generacemi: motivace, vedení a rozvoj týmu
  • Řízení konfliktů a překonávání generačních nesrovnalostí v pracovním prostředí

Mezigenerační spolupráce a mentoring

  • Výhody a výzvy mezigenerační spolupráce
  • Role mentoringu při přenášení znalostí a dovedností napříč generacemi
  • Budování a udržování produktivních mezigeneračních vztahů

Inovace a rozvoj v mezigeneračním prostředí

  • Inovační přístupy a kreativita v různých generacích
  • Podpora kontinuálního učení a rozvoje napříč generacemi
  • Využití různých perspektiv pro inovativní řešení a rozvoj.

Cíle

  • Porozumění klíčovým generacím (Baby Boomers, Generace X, Millennials, Generace Z) a jejich rozdílům.
  • Identifikaci komunikačních stylů a preferencí různých generací.
  • Efektivní strategie pro komunikaci napříč generacemi.
  • Přístupy k práci, vedení a motivaci týmu v různých generacích.
  • Řízení konfliktů a překonávání generačních nesrovnalostí v pracovním prostředí.
  • Výhody mezigenerační spolupráce a role mentoringu v přenášení znalostí a dovedností.

Lektoři

Veronika Štroblová
Veronika Štroblová

Rozvoji soft skills se věnuji od roku 2009. Na trénincích kladu důraz na nedirektivní vedení, sebezkušenost a humor. Umím nadchnout, motivovat, otevřít problémy v bezpečné atmosféře a najít společně s účastníky efektivní řešení. Zajímám se o zpětnou vazbu. Pracovala jsem také jako lektorka anglického jazyka, lektorka pro záchranný prapor AČR, pracovnice Linky důvěry v Centru krizové intervence a lektorka primární prevence. Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na katedře psychologie FF UP. Školím jak v českém, tak i anglickém jazyce. Úspěšně jsem složila zkoušky z anglického jazyka dle standardů NATO STANAG 6001 – stupeň 3 a také The First Certificate na Cambridge University. Absolvovala jsem výcvik v krizové intervenci a metodologie pro lektory.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi