Zobrazit vše
Novinka

Manažer na startovní čáře - Jak uspět v roli manažera

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020330
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
9. - 10. 9. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020330-0174
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
23. - 24. 9. 2025
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020330-0161
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
7. - 8. 10. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020330-0175
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
3. - 4. 11. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020330-0176
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
19. - 20. 11. 2025
Jazyk
Místo
Ostrava
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020330-0167
Cena bez DPH
11 990 Kč
N
Novinka
9. - 10. 12. 2025
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020330-0177
Cena bez DPH
11 990 Kč

Popis kurzu

Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět

Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o individuální přístup k zaměstnancům, delegování úkolů, snižování demotivace či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.

Komu je kurz určen

  • začínajícím manažerům
  • zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného
  • začínajícím podnikatelům
  • zakladatelům start-upů

Obsah kurzu

Manažer v hlavní roli

  • pozice manažera – nejčastější chyby, kterých se dopouštějí začínající manažeři
  • budování sebevědomí a sebedůvěry manažera
  • z kolegy nadřízeným – změna rolí a její úskalí
  • individuální komunikace manažera se zaměstnanci - typologie zaměstnanců
Manažerské kompetence
  • stanovení správného stylu vedení pomocí faktorů důvěry
  • delegování úkolů – určování pravomocí a odpovědnosti
  • sebereflexe - jak požádat zaměstnance o zpětnou vazbu
  • jak odhalit v práci zaměstnanců pracovní demotivátory a jak je odstranit

Řízení a organizování práce = práce s emocemi a předcházení konfliktů

  • jak pracovat s vlastními emocemi při vedení lidí a udržte si autoritu
  • jak pracovat s emocemi zaměstnanců a nevytvářet si domněnky
  • předcházení konfliktům - vnímání varovných signálů a práce s polaritou
Asertivita a řešení konfliktních situací
  • asertivní komunikace a její pravidla
  • jak asertivně vyjádřit postoj manažera a nenechat se manipulovat
  • konstruktivní kritika – jak pojmenovat chyby a pomoci k jejich nápravě
  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům - jakých chyb se vyvarovat

Cíle

  • zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní
  • osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli
  • poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat
  • naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost

Lektoři

Martin Zbránek
Martin Zbránek

Pracoval jsem jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde jsem se podílel také na vedení assessment center. Absolvoval jsem například kurzy leadershipu na AmRest University of Leadership Wrocław a v Mezinárodní škole koučinku v Praze. Od roku 2008 se věnuji lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování. Mou hlavní lektorskou specializací je leadership, firemní mezilidské vztahy a komunikační dovednosti. Při vedení kurzů se opírám o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků. Důraz kladu na dostatečný prostor pro zpětnou vazbu od lektora k účastníkům a naopak.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi