Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
Specializuje se na webový copywriting, obsahové strategie pro online projekty a výzkum cílových skupin. Přitom školí veřejnost a firmy, aby docenily nenahraditelnou roli obsahu při vyprávění příběhu své značky a naučily se o něm přemýšlet. Od roku 2012 spolupracovala s agenturou H1.cz, kde nakonec zakotvila jako vedoucí týmu copywriterů. Zorganizovala oborovou konferenci CopyCamp 2015 a se spolupracovníky vydala příručky o copywritingu. Od toho byl už jen krůček k založení vlastní agentury Content Wizards, kterou od té doby vede. V Computer Press vydala vlastní publikaci Kreativní copywriting, v roce 2020 vydala s kolegy novou verzi populární učebnice Copywritingu, jejíž 1. verze se 3× vyprodala.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?