Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
Specializuje se na webový copywriting, obsahové strategie pro online projekty a výzkum cílových skupin. Přitom školí veřejnost a firmy, aby docenily nenahraditelnou roli obsahu při vyprávění příběhu své značky a naučily se o něm přemýšlet. Od roku 2012 spolupracovala s agenturou H1.cz, kde nakonec zakotvila jako vedoucí týmu copywriterů. Zorganizovala oborovou konferenci CopyCamp 2015 a se spolupracovníky vydala příručky o copywritingu. Od toho byl už jen krůček k založení vlastní agentury Content Wizards, kterou od té doby vede. V Computer Press vydala vlastní publikaci Kreativní copywriting, v roce 2020 vydala s kolegy novou verzi populární učebnice Copywritingu, jejíž 1. verze se 3× vyprodala.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.