Zobrazit vše
Novinka

Komunikace a řešení problémů pro mistry - Natrénujte si jednání v náročných situacích

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020367
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
8. 10. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020367-0046
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
4. 11. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Brno
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020367-0049
Cena bez DPH
6 990 Kč

Popis kurzu

Pozorujete na vašem pracovišti krátkodobé neshody, nebo dokonce dlouhodobé konflikty? To vše se dá zvládnout díky jednoduchým technikám 

V kurzu se naučíte prakticky používat techniky pro úspěšné řešení konfliktů na pracovišti, ale i v osobním životě. Účinnost technik byla testována a prověřena na více než 100 projektech za posledních 8 let. Přístupy synergogiky, mediace a koučování byly přeneseny do velmi efektivních technik, jejichž používání je velice jednoduché. Především v praxi prověřená technika okamžitého zvládnutí emocí je novátorská a pracuje s nejnovějšími poznatky z výzkumu fungování lidského mozku. Všechny techniky si vyzkoušíte na řešení obtížných situací z vaší vlastní praxe. 

Komu je kurz určen

  • Mistrům, kteří mají v týmu podřízené, s nimiž se obtížně komunikuje 
  • Mistrům, kterým na pracovišti narůstá konflikt, ale i těm, kteří chtějí případným konfliktům předcházet 

Obsah kurzu

  • Způsoby předcházení neshodám a konfliktům v různých kontextech práce 
  • Jak neshody zužitkovat do podoby přinášející výsledek (práce s tzv. složkami chování)
  • Jak spolehlivě zjistit, co je jádrem sporu – postupy, nácvik
  • Situační i dlouhodobé techniky řízení neshod a konfliktů - jedinec x jedinec, jedinec x tým, manažer x tým, manažer x jedinec 
  • Příklady užití technik dle konkrétního stylu chování jednotlivců či skupiny 
  • Trénink na konkrétních situacích ze života účastníků 
  • Řízení týmových konfliktů a koučování – postup, nácvik 
  • Jak využít konflikt pro budování týmové spolupráce – příklady, analýzy, postupy, trénink, aplikace na konkrétní situace
  • Individuální eye-to-eye rozbory (konzultace) nevyřešených situací ze života účastníků = odhalení jádra problémů, doposud užitá řešení, cíle nového stavu, doporučení 
    a plán řešení 
  • Přidaná hodnota: jak rozvíjet své dovednosti v této situaci 

Cíle

  • vyzkoušíte si vybrané techniky zvládání obtížných situací na pracovišti
  • zvýšíte svou schopnost konstruktivního řešení konfliktů 
  • zjistíte, jak předcházet konfliktům a neshodám 

Lektoři

Petr Mateřánka
Petr Mateřánka

„Lektorské a konzultantské činnosti se věnuji od roku 2008. Během této doby jsem realizoval více než 100 projektů pro společnosti jako Shimano,Teva Czech Industries, Tieto, SYNOT ICT Services, HARTMANN - RICO, ABB, Brano Group, Stora Enso Wood Products, Opavia - Mondeléz a mnohé další. Pracuji na tradičních cílech dané společnosti netradičními způsoby s cílem zavést požadované změny s měřitelnými výsledky, které se projeví především na zvýšení výkonnosti a přirozené motivace. Při práci čerpám ze své 15leté praxe na pozicích specialisty a manažera v marketingu a obchodu. Rád kombinuji různé metody tréninku. Nejčastěji pracuji s koučovacími postupy a synergogikou. Absolvoval jsem mezinárodní výcvik Facilitace synergogických workshopů (Czech Grid Group), výcvik Koučování podle mozku a Neuroleadership (Results Coaching) a jsem držitelem mezinárodní certifikace v Psychologii prodeje (Lux Business School). V rámci studia jsem se věnoval marketingu, který jsem vystudoval na Slezské univerzitě v Opavě a Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.“

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi