Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu
Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? Schopnost vést tým k nejlepším výkonům nespočívá jen v umění nařizovat a kontrolovat. Skutečný lídr své lidi inspiruje a umožňuje jim dokázat víc, než kolik by si za cíl dali sami. Lídr svou autoritu nestaví na názvu své pozice, ale na svých vůdčích schopnostech. V kurzu zjistíte, jakým lídrem můžete být vy, a porovnáte si svůj styl vedení s ostatními.
Leadership – cesta k uskutečnění vize
manažer vs. lídr – vztah k práci, k ostatním a k sobě samému
charakteristika lídra – osobní profil a postoj k vedení lidí
kompetence lídra – co dělá lídra a jaký lídr jsem / mám / mohu být já
dosahování výsledků – jak lídr vede své lidi
leadership v praxi – práce s vyžadováním a vztahem, respektem a důvěrou
přirozená vs. formální autorita – se kterou lídr pracuje a proč
vnitřní a vnější motivace – ke které sahá lídr, proč a jak
Leadership v každodenní praxi – role lídra na cestě k cíli
osvědčené strategie a styly vedení
zpětná vazba, která funguje
delegování – komu a jak svěřit úkoly v týmu
tým, který se vede k cíli sám
myšlení od problému vs. myšlení k příležitosti – lídr jako kouč
volnost vs. přísnost – kdy nechat lidi dělat, co umí, a kdy jasně velet
myšlení a rozhodování lídra – čtyři vrstvy myšlení
- praxe v odborných i manažerských pozicích ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock - studium pod vedením Štěpánky Čápové, CSc - absolventka výcviku The Art and Science of Coaching u Marylin Atkinson
Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu.
Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA.
Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP.
Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let. To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru„ Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.