Zobrazit vše
Novinka

Keep Cool: Obratná komunikace v konfliktních situacích - Bravurní zvládání nesnadných situací

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020381
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
11. 9. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020381-0027
Cena bez DPH
7 490 Kč
N
Novinka
21. 11. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020381-0033
Cena bez DPH
7 490 Kč

Popis kurzu

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

Komu je kurz určen

  • Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace

Obsah kurzu

Vaše nesnadné situace

  • Jak dochází k napětí a čím vrcholí
  • Pět přístupů k řešení konfliktů
  • Test Vašeho chování v konfliktní situaci
  • Trénink ve dvojicích s pozorovatelem procesu a stresu 
Typický průběh eskalace situace
  • Fáze potenciální opozice
  • Komunikace, komunikační šumy a nedostatek či přebytek informací
  • Vnímání a personalizace
  • Typy vyjednávání v konfliktu (poziční, principiální, zásadové, soupeřivé a kooperativní)
Účinná obrana při vzniklém konfliktu
  • Spouštěcí mechanismy konfliktů
  • Typy a role v konfliktu
  • Způsoby řešení konfliktů a jejich charakteristiky
  • Použití vhodných a méně vhodných formulací
  • Jak docílit přesvědčivosti

Cíle

  • Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
  • Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
  • Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
  • Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu

Lektoři

Veronika Štroblová
Veronika Štroblová

Rozvoji soft skills se věnuji od roku 2009. Na trénincích kladu důraz na nedirektivní vedení, sebezkušenost a humor. Umím nadchnout, motivovat, otevřít problémy v bezpečné atmosféře a najít společně s účastníky efektivní řešení. Zajímám se o zpětnou vazbu. Pracovala jsem také jako lektorka anglického jazyka, lektorka pro záchranný prapor AČR, pracovnice Linky důvěry v Centru krizové intervence a lektorka primární prevence. Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na katedře psychologie FF UP. Školím jak v českém, tak i anglickém jazyce. Úspěšně jsem složila zkoušky z anglického jazyka dle standardů NATO STANAG 6001 – stupeň 3 a také The First Certificate na Cambridge University. Absolvovala jsem výcvik v krizové intervenci a metodologie pro lektory.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 18. 7. 2025

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes rukou, pocení, strach, že se „zaseknete“, nebo že vás publikum znervózní. Stres při prezentování zažívá většina lidí, ale je možné se na něj připravit a zvládnout ho. Základem je vždy dobrá příprava.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 29. 5. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Proč s námi