Zobrazit vše
Novinka

Jak se stát skutečným mistrem komunikace - Jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020328
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
4. - 5. 6. 2025
Jazyk
Místo
Praha 8
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020328-0024
Cena bez DPH
10 990 Kč

Popis kurzu

Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav

Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.

Komu je kurz určen

  • všem, kdo pracují s lidmi a chtějí zlepšit své komunikační dovednosti

Obsah kurzu

„Líná huba, holé neštěstí“

  • co vše ovlivňuje průběh komunikace
  • umění naslouchat
  • kdy se nebát promluvit a jak zařídit, aby byl váš hlas slyšet
  • komunikace z pohledu rovnováhy rolí – kdy a proč poučujeme, jsme racionální nebo dětsky naivní
„Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá“
  • úloha emocí – práce s vlastními emocemi i s pocity komunikačního partnera
  • způsoby pozitivní komunikace
  • racionalita vs. emocionalita
  • řeč těla – význam neverbální komunikace

 „Mluviti stříbro, mlčeti zlato“

  • jak předcházet konfliktům a jak poznat varovné signály
  • problém, nebo spor
  • jak přijímat námitky a jak se s nimi vypořádat
  • umění argumentace – buďte přesvědčiví
Asertivita není agresivita
  • dokonalá příprava vs. čistá improvizace
  • techniky zpětné vazby v komunikaci
  • asertivní pravidla v praxi aneb trénink asertivních technik
  • trénink komunikačních dovedností na konkrétních situacích z vaší praxe

Cíle

  • osvojíte si důležité návyky a dovednosti, díky nimž bude vaše komunikace úspěšnější
  • vyzkoušíte si práci s argumenty, zpětnou vazbou i s emocemi, abyste nové poznatky uměli používat v praxi
  • trénink modelových situací vám umožní odhalit chyby a pracovat na jejich nápravě
  • objevíte cestu k vyrovnané a efektivní komunikaci, což posílí vaši sebejistotu
  • díky efektivní komunikaci zlepšíte své vztahy na pracovišti i doma

Lektoři

Šárka Dynáková
Šárka Dynáková

„Absolvovala jsem FFUK v Praze. Nejprve jsem působila na manažerských pozicích v obchodní společnosti. Od roku 2005 spolupracuji na mezinárodních projektech zaměřených na přenos „Know How“ v oblasti zdravotnictví. Od roku 2004 jsem se stala organizátorem, odborným garantem a lektorem mnoha vzdělávacích programů pro vrcholové manažery v oblasti soft skills (např. Vodafone Czech Rep.a.s., Benteler ČR s.r.o., Hyunday a další) . Od roku 2015 jsem pracovala jako pedagog v oblasti managementu a psychologie na 1.LF UK v Praze. Rovněž pracuji jako externí supervizor managementu v Thomayerově fakultní nemocnici. Jsem držitelkou mnoha odborných certifikátů např.: Certifikát mediátora s celostátní platností – ARK Bratislava, Supervizor/Trenér – Evropská asociace pro supervizi a koučink se sídlem v Berlíně, Výcvik v koučování změn – Clarte Mnichov, Experienciální výcvik ve skupinové psychoterapii a autogenním tréninku – BIP Brno. Velmi ráda vedu kurzy věnující se chování lidí v organizacích a řízení konfliktů. Při seminářích pracuji s konkrétními příklady a využívám skupinovou dynamikou pro zapojení všech účastníků. Důraz rovněž kladu na dostatečnou zpětnou vazbu."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi