Zobrazit vše

Copywriting 2.0

Praktický workshop copywritingu pro pokročilé psavce, s tipy pro osobní marketing.

Absolvujte kurz za 3050 Kč díky podpoře Ministerstva práce a sociálních věcí.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24010032
Marketing
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Na praktickém workshopu si s Radkou Legerskou projdete vše, co potřebujete znát, pokud už píšete nějaký ten pátek. Zvlášť máte-li pocit, že tak nějak stojíte na místě, nebo že vaše prodejní texty nemají takovou šťávu, jakou byste si představovali. Na workshopu dostanete i konkrétní feedback na svůj vybraný text, který po vás budeme chtít před workshopem (dobrovolná aktivita :) 

Kurz je možné absolvovat v rámci dvoudenního školení Digitální akademie pro marketing – AI, UX a online copywriting za cenu 3 050 Kč díky projektu Ministerstva práce a sociálních věcí "Jsem v kurzu". Přihlašte se přímo na stránkách MPSV zde

Požadované znalosti

  • Už nějaký ten rok píšete nebo hodně na denní bázi písemně komunikujete: na sítích, v mailech, v článcích...
  • Víte, co je CTA, obrácená pyramida i že SEO se nedá zapnout/vypnout.
  • Umíte pracovat s různými formáty a pravopisné chyby jsou pro vás dávná minulost.
  • Zákazník je alfou a omegou vašeho psaní a od něj odvíjíte veškeré texty.

Komu je kurz určen

  • Pro pokročilé copywritery a psavce.
  • Pro marketéry, kteří hodně píší a základy už mají v malíku.
  • Pro všechny, kteří chtějí písemně komunikovat jasněji a srozumitelněji.
  • Pro ty, kdo chtějí feedback na vlastní texty a chtějí vidět své texty out of box.
  • Pro nadšence do AI, kteří ji chtějí zapojit do svého textování bez zdlouhavého promptování.

Obsah kurzu

Dopoledne:
Cesta za dobrým copy: na čem postavit brief, jak pracovat s pozorností, copytipy  
Anatomie srozumitelného textu: struktura textu pro líné publikum, jak je udržet u čtení
Texty out of box: jak text ladit a odstranit stylistické neobratnosti

Odpoledne:
Vaše LinkedIn vizitka & LinkedIn signature
GPT4 pro copywritery: jak si ulehčit práci bez složitého promptingu, efektivní recyklace obsahu
Textové SEO v době AI: co si hlídat, jak zapojit AI

Cíle

Zlepšení stylistických dovedností.
Efektivnější využívání AI pro běžnou copy práci.
Odstup od vlastních textů - uvědomění, na čem mohu pracovat jinak.
Jednoduché vylepšení osobní prezentace na LinkedIn, které pomůže lépe budovat osobní, případně firemní značku.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Předchozí kurzy

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi