Popis kurzu
Na praktickém workshopu si s Radkou Legerskou projdete vše, co potřebujete znát, pokud už píšete nějaký ten pátek. Zvlášť máte-li pocit, že tak nějak stojíte na místě, nebo že vaše prodejní texty nemají takovou šťávu, jakou byste si představovali. Na workshopu dostanete i konkrétní feedback na svůj vybraný text, který po vás budeme chtít před workshopem (dobrovolná aktivita :)
Kurz je možné absolvovat v rámci
dvoudenního školení
Digitální akademie pro marketing – AI, UX a online copywriting za cenu 3 050 Kč díky projektu Ministerstva práce a sociálních věcí
"Jsem v kurzu". Přihlašte se přímo na stránkách MPSV
zde.
Obsah kurzu
Dopoledne:
Cesta za dobrým copy: na čem postavit brief, jak pracovat s pozorností, copytipy
Anatomie srozumitelného textu: struktura textu pro líné publikum, jak je udržet u čtení
Texty out of box: jak text ladit a odstranit stylistické neobratnosti
Odpoledne:
Vaše LinkedIn vizitka & LinkedIn signature
GPT4 pro copywritery: jak si ulehčit práci bez složitého promptingu, efektivní recyklace obsahu
Textové SEO v době AI: co si hlídat, jak zapojit AI
Cíle
Zlepšení stylistických dovedností.
Efektivnější využívání AI pro běžnou copy práci.
Odstup od vlastních textů - uvědomění, na čem mohu pracovat jinak.
Jednoduché vylepšení osobní prezentace na LinkedIn, které pomůže lépe budovat osobní, případně firemní značku.