Mentor & Senior Advisor with Passion for People Development
Jaroslav se od roku 2018 věnuje mentoringu v oblasti obchodu a vedení lidí. K tomu využívá zkušenosti, které získal během více než 21 let IT praxe, která byla z mnoha pohledů rozmanitá. Pracoval pro malé české společnosti (například CAdis) i velké mezinárodní korporace (jako jsou Microsoft nebo TechData). Pracoval u výrobce, distributora i resellera a rozumí tak problematice celého partnerského řetězce. Byl zodpovědný za přímý obchod i budování prodejního řetězce. Navíc si vyzkoušel i pozici krizového manažera.
Technical Services Manager ve společnosti Commvault.
Senior Professional s více než 15 lety zkušeností v oblasti správy IT infrastruktury, včetně více než 9 let v oblasti Data Protection, Disaster Recovery a hostingových služeb. Silné zaměření na zkušenosti s vedením lidí, budování a udržování vztahů se zákazníky, řízení kritických problémů a řešení událostí eskalace zákazníků. Vysoce kvalifikovaný v agilních řešeních a rychlé adaptaci na nová prostředí.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?