Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace
Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout.
Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.
Absolvovala jsem UNYP se zaměřením na finance a nejprve jsem působila v nadnárodních společnostech na odborných a manažerských pozicích se zaměřením na obchod a marketing – např. v Nestlé, Kimberly-Clark či Oskar/Vodafone. Od roku 2007 se věnuji tréninkům soft skills. Absolvovala jsem koučovací výcvik akreditovaný ČAKO, následně jsem prošla psychoterapeutickým výcvikem v Individuální systemice u Artha Wittemanna, sebezkušenostním výcvikem Gestalt u IVGT Praha a výcvikem Bioenergetiky u Johna Hawkena. Moje oblíbená témata jsou komunikační, obchodní, manažerské dovednosti a leadership, psychohygiena, práce s energií a životní vyváženost. Aktuálně působím jako trenérka v rámci firemního vzdělávání a věnuji se i individuální klientele jako mentorka a koučka. Při realizaci workshopů vycházím ze své vlastní obchodnické a manažerské praxe a také ráda účastníky provádím sebezkušenostním zážitkem formou bezpečného experimentování.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?