Zobrazit vše
Novinka

Asertivní desatero v praxi - Jak lépe zvládat nekomfortní situace s pomocí asertivity

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020331
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
21. 5. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020331-0050
Cena bez DPH
6 990 Kč
N
Novinka
27. 8. 2025 09:00 - 16:30
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020331-0053
Cena bez DPH
6 990 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Popis kurzu

Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace
Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout.
Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.

Komu je kurz určen

  • všem, kteří komunikují s druhými
  • všem, kteří řeší nekomfortní či náročné situace
  • všem, kteří chtějí posílit svou sebedůvěru

Obsah kurzu

  • představení Asertivního desatera
  • typologie – komunikační styly, jak rozpoznat manipulátora
  • vyjádření nesouhlasu a negativního názoru
  • zásady přijímání a předávání kritiky
  • přijímání a podávání pochvaly
  • vymýcení potřeby omlouvat a ospravedlňovat vlastní jednání
  • důsledky snahy všem se zalíbit a zavděčit
  • trénink modelových a konkrétních situací z praxe za pomocí asertivity

Cíle

  • pochopíte rozdíl mezi asertivním, agresivním, pasivním a manipulativním přístupem
  • posílíte svou sebejistotu v nekomfortních situacích
  • natrénujete užitečné techniky, jak vyslovit nesouhlas, kritiku, a také, jak je umět přijmout

Lektoři

Štěpánka Collins
Štěpánka Collins

Absolvovala jsem UNYP se zaměřením na finance a nejprve jsem působila v nadnárodních společnostech na odborných a manažerských pozicích se zaměřením na obchod a marketing – např. v Nestlé, Kimberly-Clark či Oskar/Vodafone. Od roku 2007 se věnuji tréninkům soft skills. Absolvovala jsem koučovací výcvik akreditovaný ČAKO, následně jsem prošla psychoterapeutickým výcvikem v Individuální systemice u Artha Wittemanna, sebezkušenostním výcvikem Gestalt u IVGT Praha a výcvikem Bioenergetiky u Johna Hawkena. Moje oblíbená témata jsou komunikační, obchodní, manažerské dovednosti a leadership, psychohygiena, práce s energií a životní vyváženost. Aktuálně působím jako trenérka v rámci firemního vzdělávání a věnuji se i individuální klientele jako mentorka a koučka. Při realizaci workshopů vycházím ze své vlastní obchodnické a manažerské praxe a také ráda účastníky provádím sebezkušenostním zážitkem formou bezpečného experimentování.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi