Zobrazit vše

Asertivita v praxi

Každý z nás se setkává s rozličnými obtížnými komunikačními situacemi. K úspěšnému zvládnutí těchto situací hraje roli nejen samotná komunikační dovednost, ale také schopnost pracovat se svými emocemi i emocemi komunikačního partnera.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21130301
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
27. 11. 2024 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0020
Cena bez DPH
4 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0002
Cena bez DPH
4 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0013
Cena bez DPH
4 900 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Popis kurzu

Pocity vzteku, viny, strachu či stres mohou velmi negativně ovlivnit výsledek komunikace. V rámci našeho školení se společně zaměříme na obě roviny úspěšného zvládnutí náročných situací – emoční management i efektivní komunikaci. Školení bude vycházet ze zkušeností a konkrétních situací účastníků.  Jednotlivé komunikační techniky budeme aplikovat na jimi zadané obtížné situace – např. jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval; jak odmítnout a být přitom vstřícný; jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her.

Obsah kurzu

Jaké komunikační situace chci trénovat?
  • Definice náročných komunikačních situací 
  • Na těchto situacích budeme následně ukazovat praktické využití probíraných technik

Emoce a komunikace
  • Jak emoce ovlivňují kvalitu a průběh komunikace
  • Jak pracovat s negativními emocemi a předcházet emočním únosům
  • 5 přístupů k obtížným situacím – analýza vlastního stylu a definice určení vhodného přístupu pro definované situace
  • Tipy pro náročné komunikační situace:
    Jak druhého přesvědčit? 5 kroků vedoucí k souhlasu, Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a udržet vztah, Jak přijímat zpětnou vazbu/kritiku, Jak se nenechat odvést od podstatného, Jak komunikovat nesouhlas, Odmítnutí požadavku, Jak odhalit manipulaci a jak na ni reagovat...

Materiály

Součástí školení je přístup k online kurzu, který zahrnuje:
  • testy osobnosti, videa, praktické pracovní listy,
  • audionahrávky s relaxačními a dalšími technikami,
  • úkoly, cvičení, shrnutí, texty, certifikát o absolvování,
  • kurzy nejsou časově omezeny a kdykoli se k nim můžete vrátit.

Cíle

V kurzu se naučíte:
  • jak emoce ovlivňují naši komunikaci
  • jak emoce ve vztazích využívat efektivně
  • jak předejít emočním únosům
  • jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
  • jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
  • praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
    Jak odmítnout a působit vstřícně, Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah, Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci, Jak reagovat na útočné výroky a kritiku, Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci..
   

Lektoři

Mgr. Olga Lošťáková M.A., DiS.
Mgr. Olga Lošťáková M.A., DiS.

Olga je trenérem a koučem v oblasti měkkých dovedností. Její školení jsou založená na nácviku pomocí rolových her a kamery, využívá koučovací přístup. Výsledkem je hlubší sebepoznání účastníka a rychlejší osvojení nových dovedností.

Rozvoji měkkých dovedností se věnuje od roku 2007, v rámci vzdělávacích programů spolupracovala s více než 9000 účastníky z různých oblastí (IT, výroba, FMCG, obchodní řetězce, finanční sféra). Úspěchem je pro Olgu spokojený klient, který si v rámci spolupráce plní své sny a cíle a vidí reálný přínos školení pro svoji praxi. V práci s klienty využívá zkušenosti získané v rámci manažerského a konzultantského působení v oblasti HR a vzdělávání.

Je spoluautorkou knihy „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010). V roce 2015 získala LIGS AWARDS: Ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2014 v kategorii „Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky (trenér, školitel, lektor, tutor, kouč apod.)“

Školí a koučuje v českém i anglickém jazyce. Všechna školení jsou vedena interaktivním způsobem (využívám koučovací přístup a rozličné interaktivní metody).  

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Proč s námi