Zobrazit vše

Asertivita v praxi

Každý z nás se setkává s rozličnými obtížnými komunikačními situacemi. K úspěšnému zvládnutí těchto situací hraje roli nejen samotná komunikační dovednost, ale také schopnost pracovat se svými emocemi i emocemi komunikačního partnera.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21130301
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0002
Cena bez DPH
4 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0013
Cena bez DPH
4 900 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Popis kurzu

Pocity vzteku, viny, strachu či stres mohou velmi negativně ovlivnit výsledek komunikace. V rámci našeho školení se společně zaměříme na obě roviny úspěšného zvládnutí náročných situací – emoční management i efektivní komunikaci. Školení bude vycházet ze zkušeností a konkrétních situací účastníků.  Jednotlivé komunikační techniky budeme aplikovat na jimi zadané obtížné situace – např. jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval; jak odmítnout a být přitom vstřícný; jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her.

Obsah kurzu

Jaké komunikační situace chci trénovat?
  • Definice náročných komunikačních situací 
  • Na těchto situacích budeme následně ukazovat praktické využití probíraných technik

Emoce a komunikace
  • Jak emoce ovlivňují kvalitu a průběh komunikace
  • Jak pracovat s negativními emocemi a předcházet emočním únosům
  • 5 přístupů k obtížným situacím – analýza vlastního stylu a definice určení vhodného přístupu pro definované situace
  • Tipy pro náročné komunikační situace:
    Jak druhého přesvědčit? 5 kroků vedoucí k souhlasu, Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a udržet vztah, Jak přijímat zpětnou vazbu/kritiku, Jak se nenechat odvést od podstatného, Jak komunikovat nesouhlas, Odmítnutí požadavku, Jak odhalit manipulaci a jak na ni reagovat...

Materiály

Součástí školení je přístup k online kurzu, který zahrnuje:
  • testy osobnosti, videa, praktické pracovní listy,
  • audionahrávky s relaxačními a dalšími technikami,
  • úkoly, cvičení, shrnutí, texty, certifikát o absolvování,
  • kurzy nejsou časově omezeny a kdykoli se k nim můžete vrátit.

Cíle

V kurzu se naučíte:
  • jak emoce ovlivňují naši komunikaci
  • jak emoce ve vztazích využívat efektivně
  • jak předejít emočním únosům
  • jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
  • jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
  • praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
    Jak odmítnout a působit vstřícně, Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah, Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci, Jak reagovat na útočné výroky a kritiku, Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci..
   

Lektoři

Mgr. Olga Lošťáková M.A., DiS.
Mgr. Olga Lošťáková M.A., DiS.

Olga je trenérem a koučem v oblasti měkkých dovedností. Její školení jsou založená na nácviku pomocí rolových her a kamery, využívá koučovací přístup. Výsledkem je hlubší sebepoznání účastníka a rychlejší osvojení nových dovedností.

Rozvoji měkkých dovedností se věnuje od roku 2007, v rámci vzdělávacích programů spolupracovala s více než 9000 účastníky z různých oblastí (IT, výroba, FMCG, obchodní řetězce, finanční sféra). Úspěchem je pro Olgu spokojený klient, který si v rámci spolupráce plní své sny a cíle a vidí reálný přínos školení pro svoji praxi. V práci s klienty využívá zkušenosti získané v rámci manažerského a konzultantského působení v oblasti HR a vzdělávání.

Je spoluautorkou knihy „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010). V roce 2015 získala LIGS AWARDS: Ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2014 v kategorii „Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky (trenér, školitel, lektor, tutor, kouč apod.)“

Školí a koučuje v českém i anglickém jazyce. Všechna školení jsou vedena interaktivním způsobem (využívám koučovací přístup a rozličné interaktivní metody).  

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi